На Дніпропетровщині деякі кандидати в нардепи займаються плагіатом

14.10.2014 18:00

На Дніпропетровщині деякі кандидати в народні депутати України були помічені у плагіаті при розробці своїх виборчих програм. Про це повідомляє інтернет-видання "ГЛАВНОЕ".

Такі дані оприлюднила компанія Promedia Consulting, яка провела  дослідження змісту передвиборних програм кандидатів в народні депутати за одномандатними мажоритарними виборчими округами на позачергових виборах народних депутатів України 2014 року.

А саме було проаналізовано наявність в політичних програмах кандидатів плагіату (запозичень тексту з виборчих програм інших кандидатів або тексту програм політичних партій) та самоплагіату (запозичення з власних програм, з якими кандидати балотоувалися раніше). Показано, що більше третини виборчих програм включають від 25% та більше невласного тексту.

Методологія:

Усі виборчи програми було завантажено з офіційного сайту Центральної виборчої комісії 2 жовтня 2014 року.

Програми було переведено в звичайний текстовий формат (plain text) та порівняно із текстами:

  • виборчих програм кандидатів на пост Президента України (1998, 2004, 2010 роки),
  • програмами кандидатів в народні депутати України, яких було обрано в 2002 році,
  • програмами кандидатів в народні депутати України, які балотувалися по одноманадатним мажоритарним округам в 2012 році,
  • програмами політичних партій на виборах народних депутатів (2002, 2006, 2007, 2012 роки, 2014 роки).

При порівнянні текстів ігнорувалися знаки пунктуації, цифри, та регістр літер. Кожні програми порівнювалися попарно. Аналізувалася наявність ідентичних фраз, які складалися не мешн з 6 слів. В результаті порівняння відбиралися пари програм, які включали запозичення не менше ніж з 20 слів.

У звіті для кожного з кандидатів в депутати відбирався відповідний текст, з якого було здійснено найбільше запозичення. Величину такого запозичення виражено в процентному відношенні від тексту передвиборної програми кандидата.

Застереження

В рамках аналізу було виявлено, що на момент завантаження програм невелика кількість з них ще не була опублікована на сайті, також невелика частина була завантажена у якості картинок, блок-схем, порожніх файлів тощо, що виключало подальшу можливість їх оперативної обробки.

Треба також відзначити, що зазначене попарне порівняння нездатне оцінити кількість плагіату у випадку, коли передвиборну програму складено з різних текстів. Тобто кінцева оцінка кількості плагіату може бути дещо заниженою

Результати

Середня оцінка кількості плагіату у передвиборних програмах складає 31%. Гістограму розподілу наведено на малюнку.

Для партій, які висунули більше ніж 10 мажоритарних кандидатів, було побудовано боксплоти оцінки плагіату у передвиборних програмах. Показано, що програми каднидатів від партій ВО "Свобода" та політичної партії "Правий Сектор" майже не відрізняються від програм відповідних політичних партій. Найбільш унікальні програми у політичної партії "Самопоміч", Ліберальної партії України та політичної партії "Воля". На боксплотах межі "коробок" відзначають певну кількість політичних програм. Так 25% програм кандидатів розташовано ліворуч від "коробки", 25% - праворуч та 50% - у самій "коробці". Риска в "коробці" є медіаною та позначає межу в 50% кандидатів. Боксплоти наведено на малюнку.

З особливих випадків слід відзначити такі:

  • Кандидат Маляр Вадим Порфирович, якого висунуто від партії Сергія Тігіпка "Сильна Україна", на 65% використав політичну програму партії "Громадянська позиція" 2014 року.
  • Кандидат Ричков Павло Вікторович, якого висунуто від політичої партія "Твоя Україна", на 19% використав політичну програму партії "Правий сектор" 2014 року.
  • Кандидати Луневський Ігор Юрійович, Середюк Дмитро Георгійович, Самойлов Володимир Сергійович та Дешко Олександр Сергійович, яких було висунуто від політичної партії "Опозиційний блок", запозичили від 10% до 23% з програми своїх політичних суперників - пограми політичної партії "Блок Петра Порошенка" 2014 року.
  • Сім кандидатів від політичної партії "Блок Петра Порошенка" використали у своїх програмах текст передвиборної програми кандидата на пост Президента України П. О. Порошенка 2014 року. Як саме потенційні народні депутати планують виконувати програму Президента - незрозуміло.

Для візуального аналізу було побудовано інтерактивну карту кількості плагіату по одномандатним виборчим округам. Основою для карти стала розроблена раніше карта моніторингово-аналітичної групи CIFRA. В інформаційному вікні відображаються суб'єкти висування кандидата, його прізвище, ім'я та по-батькові, дата народження (для точної ідентифікації кандидатів з однаковим ім'ям), процент запозичень в програмі та джерело такого запозичення.

Теги:
Вибори
Как это повлияет на рейтинг:
Комментарии
Виталий
14.10.2014
Исследователи - молодцы! Такой объём информации проанализировать. Хоть результаты и не удивили.
Последние записи в блогах

Для забезпечення надання кваліфікованих електронних довірчих послуг (ЕДП) на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID-19 на території України та дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»,Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідковий департамент ДПС забезпечує платників електронними ключами для онлайн доступу до електронних сервісів.

Надання ЕДП Надавачем здійснюватиметься лише за попереднім записом до відповідного відокремленого пункту реєстрації.

Детальну інформацію розміщено на інформаційному ресурсі https://acskidd.gov.ua/.

Звертаємо увагу на можливість використання сервісуповторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом, який значно спрощує процедуру отримання ЕДП. Сервіс доступний за посиланням https://acskidd.gov.ua/manage-certificates

Сервіс дозволяє отримувати ЕДП онлайн, тобто без відвідування відокремлених пунктів реєстрації користувачів, заповнення реєстраційних карток, підготовки інших паперових документів, що дозволяє зекономити власний час та кошти.

Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть користувачі, які мають:

чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);

незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Законом України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі – Закон № 533) та Законом України від 30 березня 2020 року № 540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)» (далі – Закон № 540) внесено зміни, зокрема до Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Нормами нового п. 524 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ встановлено, що плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) не нараховується та не сплачується за період з 01 березня по 31 березня 2020 року.

З метою зменшення податкових зобов’язань з плати за землю за період з       01 березня по 31 березня 2020 року платники плати за землю (крім фізичних осіб), які відповідно до п. 286.2 ст. 286 ПКУ подали податкову декларацію з плати за землю за 2020 рік, мають право подати уточнюючу податкову декларацію                   (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПКУ, та враховуючи зупинення перебігу таких строків на період з 18 березня по 31 травня 2020 року відповідно до п. 522 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ). В такій декларації відображаються зміни податкового зобов’язання із сплати плати за землю за березень 2020 року.

Ті платники плати за землю, які на підставі Закону № 533 подали уточнюючу податкову декларацію з плати за землю за 2020 рік на зменшення податкових зобов’язань за березень та квітень 2020 року, враховуючи вимоги Закону № 540 зобов’язані подати не пізніше 30 квітня 2020 року уточнюючу податкову декларацію до податкової декларації з плати за землю за 2020 рік (з урахуванням раніше поданих уточнюючих податкових декларацій), в якій збільшують податкові зобов’язання з плати за землю за квітень 2020 рік, тобто відновлюють податкові зобов’язання, які були задекларовані в податковій декларації з плати за землю за 2020 рік.

Законом № 540 передбачено, що штрафні санкції, визначені ст. 50 ПКУ та штрафні санкції згідно вимог п. 120.2 ст. 120 ПКУ, за внесення змін до податкової звітності в частині збільшення податкових зобов’язань з плати за землю за податковий період квітень 2020 року, не нараховуються.

 

Подробнее

У березні 2020 року Державною податковою службою забезпечено надходження з акцизного податку у розмірі 5 889,2 млн грн. У тому числі 5 583,7 млн грн з підакцизної продукції, виробленої на території України, та 305,5 млн грн – з імпортованої. Виконання індикативних показників, встановлених розписом Міністерства фінансів України, склали 101,3 % та 106,7 % відповідно. 

Акцизний податок в Україні має значну питому вагу у формуванні Державного бюджету України. На 78,7 % цей показник формує тютюнова галузь. У березні поточного року виробниками тютюнової продукції забезпечено 4392,7 млн грн надходжень з акцизного податку, що на 1308,4 млн грн більше ніж у березні 2019 року. Темп росту склав 142,4 %. Такий показник став можливим завдяки комплексним заходам з боротьби з виготовленням та виявленням нелегальної продукції на ринку тютюнових виробів. 

Надходження з акцизного податку від реалізації лікеро-горілчаної продукції в березні становило 595,6 млн грн, що на 131,2 % більше ніж у березні 2019 року. Щодо акцизного податку зі спирту, то надходження відносно минулого року зросли майже у 8 разів і становили 61,4 млн гривень. 

З метою покращення стану адміністрування акцизного податку, а також викорінення «тіньового» сектору в Україні протягом поточного року ДПС вжито низку заходів. А саме: тотальна заміна податківців по податкових постах на спиртових заводах, пломбування місць несанкціонованого відбору спирту, контроль за показниками лічильників, масові перевірки місць роздрібної торгівлі підакцизними товарами та системна боротьба з виготовленням та розповсюдженням контрафактної продукції. Зауважимо, нині ДП «Укрспирт» під контролем ДПС збільшує обсяги виготовлення антисептичних заходів, вкрай необхідних державі сьогодні.

«Посилення контролю за ринком підакцизних товарів приносить результат. Спільні заходи податківців та правоохоронних органів вже привели до значного збільшення надходжень від акцизного податку. І ми на цьому не зупиняємося. Адже в умовах кризи важлива кожна гривня, яка може стати підтримкою для бізнесу і населення у цей непростий час», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов. 

Державна податкова служба висловлює подяку всім виробникам підакцизної продукції, які працюють легально та забезпечують країну бюджетними надходженнями.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу роботодавців, що постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2013 року № 153 затверджено Порядок компенсації роботодавцям частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Порядок № 153), яким передбачено компенсацію роботодавцям частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) у зв’язку із створенням нового робочого місця.

Дія Порядку № 153 поширюється на суб’єктів господарювання – роботодавців, які починаючи з 2013 року:

● створюють нові робочі місця та працевлаштовують на них працівників шляхом укладення трудового договору;

● протягом 12 календарних місяців з дня укладення трудового договору з особою, працевлаштованою на нове робоче місце, щомісяця здійснюють виплату їй заробітної плати в розмірі не менше ніж три мінімальні заробітні плати.

Якщо роботодавець забезпечив дотримання вищезазначених вимог, то такий роботодавець отримує право на компенсацію фактичних витрат у розмірі             50 відсотків суми нарахованого єдиного внеску протягом наступних                             12 календарних місяців за умови збереження рівня заробітної плати у розмірі не менше ніж три мінімальні заробітні плати у місяці сплати єдиного внеску за особу, працевлаштовану на нове робоче місце.

Водночас, у разі зменшення штатної чисельності працівників та фонду оплати праці роботодавець втрачає право на компенсацію.

Норми визначені п. 2 Порядку № 153.

 

Подробнее