На Дніпропетровщині буде поновлено роботу офісу «Відкрита влада» при ОДА

24.04.2015 15:25

За завданням голови Дніпропетровської облдержадміністрації Валентина Резніченка з травня 2015 року буде поновлено роботу офісу «Відкрита влада», який до цього не працював майже рік. Метою його роботи є забезпечення діалогу між владою та суспільством.

Про це повідомляє видання "ДНЕПР. ГЛАВНОЕ" з посиланням на прес-службу ОДА.

Офіс «Відкрита влада» розташований на першому поверсі будівлі Дніпропетровської облдержадміністрації (пр. Кірова, 1), він обладнаний сучасною комп’ютерною технікою та комфортними кабінетами для перебування громадян. Створені додаткові умови для відвідувачів облдержадміністрації, у тому числі і для громадян з обмеженими фізичними можливостями. Крім того, завдяки встановленим сенсорним інформаційним кіоскам, відвідувачі мають можливість залишити своє електронне звернення до керівництва облдержадміністрації.

У кабінетах №2, 3, 4 (ліве крило) проводиться роз’яснювальна робота, забезпечується реєстрація письмових звернень громадян, здійснюється попередній запис на особисті прийоми керівництва облдержадміністрації, де вони й проходять у визначені графіком дні.

У кабінеті №5 (праве крило) створено умови для проведення особистого прийому громадян, які потребують безоплатної первинної правової допомоги. Консультують відвідувачів спеціалісти юридичного управління облдержадміністрації і управління взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи облдержадміністрації щовівторка та щочетверга з 10.00 до 12.00 та з 14.00 до 16.00.

Крім того, отримати корисну інформацію тут зможуть й військовослужбовці та члени їх сімей. Щопонеділка консультації надають представники департаменту охорони здоров’я, щосереди – департаменту соціального захисту, щоп’ятниці – департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації.

У кабінеті №6 (праве крило) створено необхідні умови для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію. З понеділка по четвер з 9 до 18:00 (обідня перерва з 13:00 до 13:45, у п’ятницю короткий день з 9:00 до 16:45) консультанти нададуть необхідну допомогу.

Також до офісу «Відкритої влади» входить веб-портал, який надає нові можливості отримання необхідної інформації: від порядку одержання субсидій, тарифів на житлово-комунальні послуги, питань усиновлення – до роботи медичних закладів, інноваційної діяльності шкіл, роботи гуртків, наявності місць у дошкільних навчальних закладах тощо.

Ще однією складовою роботи офісу багатоканальна телефонна Гаряча лінія голови облдержадміністрації (0-800-505-600), обладнана за всіма сучасними стандартами та з використанням передових світових технологій та методів побудови контакт-центрів. На теперішній час підготовлено також до запровадження першу чергу багатофункціональної версії веб-порталу Гарячої лінії голови облдержадміністрації з функціональними можливостями.

Как это повлияет на рейтинг:
Комментарии
По
24.04.2015
А как же штаб нац.защиты?куда их?
Последние записи в блогах

Для забезпечення надання кваліфікованих електронних довірчих послуг (ЕДП) на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID-19 на території України та дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»,Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідковий департамент ДПС забезпечує платників електронними ключами для онлайн доступу до електронних сервісів.

Надання ЕДП Надавачем здійснюватиметься лише за попереднім записом до відповідного відокремленого пункту реєстрації.

Детальну інформацію розміщено на інформаційному ресурсі https://acskidd.gov.ua/.

Звертаємо увагу на можливість використання сервісуповторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом, який значно спрощує процедуру отримання ЕДП. Сервіс доступний за посиланням https://acskidd.gov.ua/manage-certificates

Сервіс дозволяє отримувати ЕДП онлайн, тобто без відвідування відокремлених пунктів реєстрації користувачів, заповнення реєстраційних карток, підготовки інших паперових документів, що дозволяє зекономити власний час та кошти.

Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть користувачі, які мають:

чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);

незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Законом України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі – Закон № 533) та Законом України від 30 березня 2020 року № 540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)» (далі – Закон № 540) внесено зміни, зокрема до Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Нормами нового п. 524 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ встановлено, що плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) не нараховується та не сплачується за період з 01 березня по 31 березня 2020 року.

З метою зменшення податкових зобов’язань з плати за землю за період з       01 березня по 31 березня 2020 року платники плати за землю (крім фізичних осіб), які відповідно до п. 286.2 ст. 286 ПКУ подали податкову декларацію з плати за землю за 2020 рік, мають право подати уточнюючу податкову декларацію                   (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПКУ, та враховуючи зупинення перебігу таких строків на період з 18 березня по 31 травня 2020 року відповідно до п. 522 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ). В такій декларації відображаються зміни податкового зобов’язання із сплати плати за землю за березень 2020 року.

Ті платники плати за землю, які на підставі Закону № 533 подали уточнюючу податкову декларацію з плати за землю за 2020 рік на зменшення податкових зобов’язань за березень та квітень 2020 року, враховуючи вимоги Закону № 540 зобов’язані подати не пізніше 30 квітня 2020 року уточнюючу податкову декларацію до податкової декларації з плати за землю за 2020 рік (з урахуванням раніше поданих уточнюючих податкових декларацій), в якій збільшують податкові зобов’язання з плати за землю за квітень 2020 рік, тобто відновлюють податкові зобов’язання, які були задекларовані в податковій декларації з плати за землю за 2020 рік.

Законом № 540 передбачено, що штрафні санкції, визначені ст. 50 ПКУ та штрафні санкції згідно вимог п. 120.2 ст. 120 ПКУ, за внесення змін до податкової звітності в частині збільшення податкових зобов’язань з плати за землю за податковий період квітень 2020 року, не нараховуються.

 

Подробнее

У березні 2020 року Державною податковою службою забезпечено надходження з акцизного податку у розмірі 5 889,2 млн грн. У тому числі 5 583,7 млн грн з підакцизної продукції, виробленої на території України, та 305,5 млн грн – з імпортованої. Виконання індикативних показників, встановлених розписом Міністерства фінансів України, склали 101,3 % та 106,7 % відповідно. 

Акцизний податок в Україні має значну питому вагу у формуванні Державного бюджету України. На 78,7 % цей показник формує тютюнова галузь. У березні поточного року виробниками тютюнової продукції забезпечено 4392,7 млн грн надходжень з акцизного податку, що на 1308,4 млн грн більше ніж у березні 2019 року. Темп росту склав 142,4 %. Такий показник став можливим завдяки комплексним заходам з боротьби з виготовленням та виявленням нелегальної продукції на ринку тютюнових виробів. 

Надходження з акцизного податку від реалізації лікеро-горілчаної продукції в березні становило 595,6 млн грн, що на 131,2 % більше ніж у березні 2019 року. Щодо акцизного податку зі спирту, то надходження відносно минулого року зросли майже у 8 разів і становили 61,4 млн гривень. 

З метою покращення стану адміністрування акцизного податку, а також викорінення «тіньового» сектору в Україні протягом поточного року ДПС вжито низку заходів. А саме: тотальна заміна податківців по податкових постах на спиртових заводах, пломбування місць несанкціонованого відбору спирту, контроль за показниками лічильників, масові перевірки місць роздрібної торгівлі підакцизними товарами та системна боротьба з виготовленням та розповсюдженням контрафактної продукції. Зауважимо, нині ДП «Укрспирт» під контролем ДПС збільшує обсяги виготовлення антисептичних заходів, вкрай необхідних державі сьогодні.

«Посилення контролю за ринком підакцизних товарів приносить результат. Спільні заходи податківців та правоохоронних органів вже привели до значного збільшення надходжень від акцизного податку. І ми на цьому не зупиняємося. Адже в умовах кризи важлива кожна гривня, яка може стати підтримкою для бізнесу і населення у цей непростий час», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов. 

Державна податкова служба висловлює подяку всім виробникам підакцизної продукції, які працюють легально та забезпечують країну бюджетними надходженнями.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу роботодавців, що постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2013 року № 153 затверджено Порядок компенсації роботодавцям частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Порядок № 153), яким передбачено компенсацію роботодавцям частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) у зв’язку із створенням нового робочого місця.

Дія Порядку № 153 поширюється на суб’єктів господарювання – роботодавців, які починаючи з 2013 року:

● створюють нові робочі місця та працевлаштовують на них працівників шляхом укладення трудового договору;

● протягом 12 календарних місяців з дня укладення трудового договору з особою, працевлаштованою на нове робоче місце, щомісяця здійснюють виплату їй заробітної плати в розмірі не менше ніж три мінімальні заробітні плати.

Якщо роботодавець забезпечив дотримання вищезазначених вимог, то такий роботодавець отримує право на компенсацію фактичних витрат у розмірі             50 відсотків суми нарахованого єдиного внеску протягом наступних                             12 календарних місяців за умови збереження рівня заробітної плати у розмірі не менше ніж три мінімальні заробітні плати у місяці сплати єдиного внеску за особу, працевлаштовану на нове робоче місце.

Водночас, у разі зменшення штатної чисельності працівників та фонду оплати праці роботодавець втрачає право на компенсацію.

Норми визначені п. 2 Порядку № 153.

 

Подробнее