Ласкаво просимо в 16 січня

26.12.2014 08:27

Те, що відбулося у Верховній Раді цього четверга, є неприхованим порушенням Конституції та прикладом переламуванням парламенту через коліно, пише Сергій Лещенко в матеріалі на "Українській правді".

Не усвідомлюючи, що вона робить, Верховна Рада повторює помилки 16 січня 2014 року. Голосування за закон про РНБО фактично створює нову гібридну гілку влади та наділяє Турчинова повноваженнями віце-президента, що відбувається всупереч Конституції, Регламенту та здоровому глузду. Конституцією витерли ноги. Шантажем та нехтуванням закону протиснув рішення, яке ми будемо розхлібувати багато років.

Для того, щоб розуміти, що сталося, відслідковуйте хронологію. "Народний фронт".

1. У вівторок Верховна Рада провалила голосування за нові надповноваження для секретаря РНБО Турчинова

2. Після цього парламент 303 голосами проголосував про відправлення закону на повторне друге читання. Це сталося об 11:53 у вівторок. З цього моменту, тобто з 11 години 53 хвилини вівторка почався режим повторного другого читання, що означало, що протягом десяти днів депутати мали право подавати поправки до закону.

3. У вівторок ввечері та всереду зранку нами було зібрано підписи 13 депутатів під поправкою, що складалася з двох пунктів – про вилучення з-під Турчинова повноважень "координації та контролю" антикорупційних відомств, а також впливу на кадрові рішення в правоохоронних органах. Поправка була зареєстрована у апараті Верховної Ради о 14:47 середи, про що стоїть відповідний штамп на документі. Також свої поправки ще у вівторок ввечері подав позафракційний Юрій Левченко, а в середу вдень – Олена Сотник із "Самопомочі".

4. Поправку про вилучення з-під Турчинова повноважень "координації та контролю" антикорупційних відомств проголосував на засіданні в середу комітет Верховної Ради з питань протидії корупції.

5. У четвер зранку невідомо з якого дива першим пунктом порядку денного стояв... закон про РНБО. При тому, що регламент відводив 10 днів для внесення поправок на друге читання.

6. Без голосування в залі, за розпорядженням спікера Гройсмана Верховна Рада почала розгляд питання про РНБО. Жодних підстав це робити парламент не мав, оскільки з 11:53 вівторка тривав режим підготовки до повторного другого читання та збору поправок до законопроекту. І мав тривати ще вісім днів.

7. Наша поправка про вилучення з-під Турчинова повноважень "координації та контролю" антикорупційних відомств, а також впливу на кадрові рішення в правоохоронних органах просто була проігнорована. 13 депутатів були позбавлені права законодавчої ініціативи. Так само не зміг проголосувати свою поправку Юрій Левченко та Олена Сотник, які також подавали поправки.

8. Аргумент Пашинського про те, що його комітет відкинув поправку 13 депутатів, а тому вона не повинна голосуватися у сесійній залі, свідчить про повне невігластво. По-перше, рішення комітету було винесено о 11 ранку, а поправка тринадцяти депутатів зареєстрована лише о 14:47. По-друге, якщо автор поправки наполягає на її розгляді, вона повинна ставитися на голосування в залі незалежно від думки комітету.

9. У підсумку, депутати голосували за закон Пашинського-Турчинова всліпу. Жоден депутат не отримав порівняльну таблицю – вона навіть не множилася. Версію закону, після опрацювання комітетом Пашинського, депутати мали сприймати з голосу. Зрозуміти, про що ідеться, могли одиниці. Саме так було 16 січня 2014 року, після чого десятки депутатів скаржилися, що не розуміють, про що ідеться.

10. І найголовніше – наділення РНБО новими повноваженнями повністю суперечить Конституції, де наведено вичерпний перелік функцій Радбезу. У статті 107 сказано, що "Рада нацбезпеки координує і контролює діяльність органів виконавчої влади в сфері національної безпеки і оборони". Жодних антикорупційних повноважень тут не згадано. За тією ж Конституцією, всі органи влади мають діяти лише в межах повноважень, які записані в Конституції, а не виривати собі нові задачі під кожну нову особу. За рішенням Конституційного суду в справі Устименка, "винятки з конституційних норм встановлюються самою Конституцією, а не іншими нормативними актами". Тобто жодних підстав розширювати перелік повноважень не було.

Усе настільки очевідно і просто! І дивує нахабство, з яким було проштовхнуто цей закон на задоволення примх конкретних чиновників. Якщо керівництво парламенту готове іти на таке нехтування Конституцією та регламентом на перший рік перебування при владі, то що буде далі – здогадатися не складно. Ми все це бачили останні роки на всіх екранах країни. І сумний фінал відомий всім нам.

Комментарии
Последние записи в блогах

Станом на 1 травня 2019 року на розгляді у судах різних інстанцій за участю органів ДФС Дніпропетровської області перебувало 7,2 тис. справ різних категорій на загальну суму 11,4 млрд гривень.

З розглянутих судами у січні - квітні поточного року 323 справ на суму 314,8 млн грн на користь органів ГУ ДФС Дніпропетровщини вирішено 201 справу на суму 267,1 млн грн, що складає 62,2 % від загальної суми розглянутих судами справ.

Із загальної кількості адміністративних справ за позовами платників податків до територіальних органів ДФС Дніпропетровської області більшу частину складають справи про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень – рішень.

Так, з початку року на розгляді у судах знаходилось 4727 таких справ на суму 9,0 млрд гривень. З них судами розглянуто 196 справ на суму 113,0 млн грн, з яких на користь органів ДФС вирішено 122 справи на суму 65,2 млн гривень.

 

Подробнее

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області під процесуальним керівництвом прокуратури області припинили роботу міжрегіонального конвертаційного центру, через який було проконвертовано понад 1 млрд грн.

У рамках розслідування кримінального провадження за ч. 2 ст. 205, ч. 2 ст. 209 КК України було встановлено групу осіб, які надавали послуги підприємствам реального сектору економіки, підприємствам державної та комунальної форми власності Київської, Донецької, Запорізької, Дніпропетровської, Харківської областей та м. Києва з формування штучного податкового кредиту та переведення безготівкових коштів у готівку.

Зокрема, встановлено, що учасниками злочинної групи здійснено реєстрацію та придбання низки підконтрольних підприємств, на рахунки яких «клієнти» «конверту» перераховували грошові кошти за нібито придбані ТМЦ (товари та послуги).

Отриману такими шляхами готівку фігуранти передавали замовникам незаконних послуг, за винятком «винагороди» у розмірі 10-13% від суми конвертації.

Таким чином протягом 2018-2019 років через рахунки компаній, які входили до складу конвертцентру, було проконвертовано понад 1 млрд. грн.

За результатами санкціонованих обшуків, проведених в офісних приміщеннях, за місцями проживання фігурантів та їх транспортних засобах з незаконного обігу вилучено 567 тис. гривень готівкою, 53 печатки, 2 електронних ключа, 13 одиниць комп’ютерної техніки, 30 мобільних телефонів, 31 банківську картку, 15 електронних носіїв інформації, фінансово-бухгалтерську документацію, чорнові записи та травматичний пістолет 9 мм марки „SHMEISSER PSH 790” без дозвільних документів та 13 набоїв до нього.

Окрім того, накладено арешт на 3,4 млн грн ліміту суми ПДВ на рахунках компаній-фігурантів в СЕА ПДВ.

Слідство триває.

 

Подробнее

Доходи місцевих бюджетів Дніпропетровської області за січень – квітень 2019 року склали 9 млрд 437,7 млн грн, що на 2 млрд 145 млн грн більше аналогічного періоду 2018 року. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Більше половини надходжень у місцеві скарбниці Дніпропетровського регіону забезпечує податок на доходи фізичних осіб, його сума склала 5 млрд 223,3 млн грн, що перевищує минулорічні показники майже на 1 млрд 18,5 млн гривень.

Наступною за рівнем надходжень є плата за землю. Її власники та землекористувачі сплатили протягом 2019 року майже 1 млрд 601,1 млн грн,  що на 402,1 млн грн більше аналогічного періоду минулого року.

Замикає трійку лідерів єдиний податок. Впродовж чотирьох місяців 2019 року спрощенці області сплатили 923,8 млн грн, що на 171,6 млн грн більше рівня 2018 року.

Подробнее

Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області з початку 2019 року забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) на рівні 5 млрд 24,8 млн гривень. Цьогорічний показник перевищує минулорічну суму сплати єдиного внеску за аналогічний період на 887,1 млн грн або на 21,0 %. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Протягом квітня 2019 року фактичні надходження єдиного внеску склали 1 млрд 381,3 млн грн, що на 235,3 млн грн більше квітня 2018 року.

 «Варто відзначити, що такий ріст – результат комплексу заходів, що втілюються представниками усіх гілок влади та контролюючими органами у напрямку легалізації праці. Спілкуючись з працедавцями - порушниками, фахівці ДФС  вважають, що норми закону у сфері оплати праці мають  винятковий пріоритет. Тож, легальний ринок праці – це стабільні надходження до бюджетів та гарантоване соціальне і пенсійне забезпечення», - зазначила Оксана Томчук.

 

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет