Кто, чем и за сколько будет кормить детсадовцев Днепра с сентября

17.07.2017 13:15

Департамент гуманитарной политики Днепра объявил тендер на рекордную сумму 57 430 085 грн по предоставлению кейтеринговых услуг детсадовцам Днепра с сентября и до конца 2017 года. «Коммунальных» поваров и посудомоек там больше не будет. Готовить, накрывать на стол и кормить детей будет фирма, которая выиграет тендер. Подавать документы на тендер можно до 25 июля.

Об этом сообщает Интернет-издание «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» со ссылкой на zabeba.li.

Самого понятия "кейтеринговое питание" бояться не стоит. В детских садиках многих европейских государств еду вообще можно приносить из дома. И зачастую обеды там заказывают именно у кейтеринговых компаний, в некоторых странах, правда, специальных, которые готовят еду для госучреждений, школ и садиков. 

В Украине в прошлом году приняли «Новый санитарный регламент для дошкольных учреждений». Он допускает кейтеринг.

В Днепре решили совместить четырехразовое питание с полным аутсорсингом. При этом фирма, которая выиграет тендер, будет кормить детей все 174 коммунальных детских садика Днепра.  

Фирма, выигравшая тендер, бесплатно заходит в садиковский пищеблок. Она не платит арендную плату, а также за электроэнергию, за тепло и другие коммунальные услуги, но при необходимости обеспечивает детсадовскую столовую посудой, а сотрудников – форменной одеждой, обеспечивает полную сервировку стола, убирает со стола, наводит порядок в помещении. Ну и, собственно, доставляет продукты и готовит еду. За свои деньги фирма только травит мышей и вывозит кухонные отходы.

Для будущего победителя тендера горсовет приготовил подарки – если полистать страничку департамента в «Прозорро», то десятки детсадовских пищеблоков будут капитально отремонтированы за бюджетные деньги. А это тоже не один миллион гривен.

В тендерной документации заказчик определил квалификационные требования к участнику конкурса. Нужно именно на тендер предоставить не только документы о материальной базе, но и копии, подтверждающие образование, квалификацию, состояние здоровья и сотрудников. Но в проекте договора написано, что информацию о своих штатных работниках, в том числе копии их санитарных книжек, фирма должна предоставить в день, когда будет подписываться договор.

Вот примерное меню, по которому будут питаться дети в садиках.

Орієнтовне десятиденне меню для харчування дітей дошкільного відділення
     
Меню  на осінньозимовий період
І тиждень    
     
Понеділок Вихід страв, г
Сніданок від 1 до 3р. від 3 до 6 (7) р.
Ікра кабачкова 15 20
Омлет/яйце відварене 30/1/2 60/1
Каша круп’яна в’язка 40 60
Хліб  з маслом вершковим 20/5 30/7
Чай на згущеному молоці 150 150
Обід    
Овочі свіжі або консервовані 15 20
Суп гороховий 150 200
Котлета рибна або тюфтелька рибна 40 60
Пюре картопляне 60 90
Компот або 100 150
Сік фруктовий 80 100
Хліб 30 40
Полуденок    
Оладки з повидлом 50/5 70/10
Чай з цукром 150 150
Вівторок    
Сніданок    
Сирники із сметанним або  молочним соусом  солодким 70/10 80/15
Хліб  з маслом вершковим та сиром твердим 20/5/5 30/7/7
Чай з цукром 150 150
Фрукти свіжі 50 80
Обід    
Ікра буряково —  морквяна 20 30
Борщ український зі сметаною 150 200
Гуляш або бефстроганов (м’ясо яловиче) 25/25 35/35
Каша круп’яна  в’язка 60 90
Компот або кисіль 100 150
Хліб 30 40
Полуденок    
Каша молочна круп’яна 150 200
Кавовий напій 150 150
Хліб 20 30
Середа    
Сніданок    
Овочі або салат з овочів 15 20
Ковбасні вироби відварні 40 40
Каша круп’яна в’язка 40 60
Хліб  з маслом вершковим 20/5 30/7
Чай з молоком 150 150
Обід    
Овочі свіжі або консервовані 15 20
Суп рисовий з томатом 150 200
Печеня по-домашньому 25/60 35/90
Компот із сухофруктів 100 150
Хліб 30 40
Полуденок    
Суп молочний з макаронними виробами 150 200
Чай з цукром 150 150
Ватрушка з сиром кисломолочним 36 50
Четвер    
Сніданок    
Запіканка сирна круп’яна з молочним солодким соусом 70/10 80/15
Хліб  з маслом вершковим та сиром твердим 20/5/5 30/7/7
Чай з цукром 150 150
Фрукти свіжі 50 80
Обід    
Буряк, тушкований з цибулею 20 30
Суп з галушками зі сметаною 150 200
Котлета або тюфтелька куряча 40 50
Каша круп’яна в’язка 60 90
Компот або 100 150
Сік фруктовий 80 100
Хліб 30 40
Полуденок    
Каша молочна круп’яна 150 200
Какао на молоці 150 150
Хліб 20 30
П’ятниця    
Сніданок    
Овочі припущені у молочному соусі 15 20
Печінка,тушкована зі сметаною 25/25 35/35
Макаронні вироби відварні 40 60
Хліб  з маслом вершковим 20/5 30/7
Кавовий напій на молоці 150 150
Обід    
Овочі свіжі або консервовані 15 20
Розсольник ленінградський зі сметаною 150 200
Риба смажена 40 50
Каша круп’яна в’язка 60 90
Компот з сухофруктів 100 150
Хліб 30 40
 Полуденок    
Кондитерські вироби 20 50
Чай на молоці 150 150
     
2 тиждень    
Понеділок    
  Вихід страв, г
Сніданок від 1 до 3р. від 1 до 3р.
Капуста тушкована 20 30
Омлет/Яйце відварне, шт. 30/  1/2 60/1
Вермішель відварна 40 60
Хліб  з маслом вершковим 20/5 30/7
Чай на згущеному молоці 150 150
Обід    
Овочі свіжі або консервовані 15 20
Суп круп’яний 150 200
Риба тушкована з томатним соусом 40/20 50/25
Картопля відварна 60 90
Компот із сухофруктів 100 150
Хліб 30 40
Полуденок    
Борошняний виріб 50 70
Молоко/ молочнокислий продукт 150 150
Вівторок    
Сніданок    
Ліниві вареники з молочним або сметанним соусом 70/10 80/15
Хліб  з маслом вершковим та сиром твердим 20/5/5 30/7/7
Какао на молоці 150 150
Фрукти свіжі 50 80
Обід    
Борщ буряковий зі сметаною 150 200
Тюфтеля або котлета (з м’яса яловичина) 40 50
Каша крупֹ’яна в’язка 60 90
Капуста тушкована 20 30
Компот або 100 150
Сік фруктовий 80 100
Хліб 30 40
Полуденок    
Каша молочна круп’яна 150 200
Напій кавовий 150 150
Хліб 20 30
Середа    
Сніданок    
Буряк, тушкований з цибулею 20 30
Ковбасні вироби відварні 40 40
Каша крупֹ’яна в’язка 40 60
Хліб  з маслом вершковим 20/5 30/7
Кавовий напій на молоці 150 150
Обід    
Овочі, припущені в молочному соусі 20 30
Суп гороховий з грінками 150 200
Гуляш або бефстроганов (м’ясо куряче) 25/25 35/35
Пюре картопляне 60 90
Компот із сухофруктів 150 150
Хліб 30 40
Полуденок    
Запіканка сирна круп’яна з молочним солодким соусом 50/10 70/15
Чай з цукром 150 150
Хліб 20 30
Четвер    
Сніданок    
Ікра кабачкова 15 20
Тюфтеля або котлета куряча 30 40
Макаронні вироби відварені 40 60
Хліб  з маслом вершковим 20/5 30/7
Чай з цукром 150 150
Обід    
Овочі свіжі або консервовані 15 20
Капусняк зі сметаною 150 200
Плов з курячим м’ясом 25/60 35/90
Компот 100 150
Хліб 30 40
Полуденок    
Каша молочна крупяна 150 200
Чай на молоці 150 150
Хліб 20 30
П’ятниця    
Сніданок    
Овочі свіжі або консервовані 15 20
Оладки з печінки 30 40
Каша крупֹ’яна в’язка 40 60
Хліб  з маслом вершковим 20/5/5 30/7/7
Какао на молоці 150 150
Обід    
Салат з вареного буряка 20 30
Суп круп’яний 150 200
Котлета або Тюфтеля рибна 40 60
Картопля відварна або пюре картопляне 60 90
Компот із сухофруктів 150 150
Хліб 30 40
Полуденок    
Суп молочний з макаронними виробами 150 200
Кондитерські вироби 20 50
Чай з цукром 150 150

 

Комментарии
Валентина
18.07.2017
Хм! Не верю я этим нововведениям!!!!
Последние записи в блогах

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу роботодавців, що постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2013 року № 153 затверджено Порядок компенсації роботодавцям частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Порядок № 153), яким передбачено компенсацію роботодавцям частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) у зв’язку із створенням нового робочого місця.

Дія Порядку № 153 поширюється на суб’єктів господарювання – роботодавців, які починаючи з 2013 року:

● створюють нові робочі місця та працевлаштовують на них працівників шляхом укладення трудового договору;

● протягом 12 календарних місяців з дня укладення трудового договору з особою, працевлаштованою на нове робоче місце, щомісяця здійснюють виплату їй заробітної плати в розмірі не менше ніж три мінімальні заробітні плати.

Якщо роботодавець забезпечив дотримання вищезазначених вимог, то такий роботодавець отримує право на компенсацію фактичних витрат у розмірі             50 відсотків суми нарахованого єдиного внеску протягом наступних                             12 календарних місяців за умови збереження рівня заробітної плати у розмірі не менше ніж три мінімальні заробітні плати у місяці сплати єдиного внеску за особу, працевлаштовану на нове робоче місце.

Водночас, у разі зменшення штатної чисельності працівників та фонду оплати праці роботодавець втрачає право на компенсацію.

Норми визначені п. 2 Порядку № 153.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що 02.04.2020 набрав чинності Закон України від 30 березня 2020 року № 540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (далі – Закон № 540).

Законом № 540 внесено зміни, зокрема до Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Так, Законом № 540 розділ XX «Перехідні положення» підрозділу 1 доповнено п. 11, відповідно до якого встановлено, що за результатами 2020 року, при реалізації права на податкову знижку відповідно до положень ст. 166 ПКУ, сума коштів або вартість лікарських засобів для надання медичної допомоги хворим, дезінфекційних засобів і антисептиків, медичного обладнання, засобів індивідуального захисту, медичних виробів для скринінгу хворих, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги, медичних виробів, лабораторного обладнання, розхідних матеріалів, реагентів для лабораторних досліджень; медичних виробів, лабораторного обладнання, розхідних матеріалів для інфекційних відділень, патологоанатомічних відділень тощо, засобів особистої гігієни, продуктів харчування та/або товарів за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, які добровільно перераховані (передані) громадським об’єднанням та/або благодійним організаціям та/або центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, та/або іншим центральним органам виконавчої влади, які реалізують державну політику у сферах санітарного та епідемічного благополуччя населення, контролю якості та безпеки лікарських засобів, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням, та/або особі, уповноваженій на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, та/або закладам охорони здоров’я державної та/або комунальної власності, та/або структурним підрозділам з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій протягом карантину, що запроваджений Кабінетом Міністрів України у порядку, встановленому законом, на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби       (COVID-19), включається до податкової знижки у повному обсязі без урахування обмежень, визначених п.п. 166.3.2 п. 166.3 ст. 166 ПКУ.

 

 

Подробнее

У зв’язку з оголошенням в Україні карантину Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області рекомендує використовувати електронні сервіси:

спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення "Єдине вікно подання електронної звітності" (далі – Єдине вікно);

інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет).

Єдине вікно.

Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Головна/ Електронна звітність/ Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»/».

Електронний кабінет.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http:// cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У приватній частині Електронного кабінету платнику надано можливість:

відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);

доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);

переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);

отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;

отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;

створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість:

доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

подання декларації про майновий стан і доходи;

отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Заздалегідь просимо з розумінням поставитись до ситуації, що склалася, і просимо вибачення за можливі незручності!

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої – третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 – 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Норми визначені п. 298.1 ст. 298 ПКУ.

Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – заява) (п.п. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 ПКУ).

Заява подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один з таких способів:

1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

3) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації кваліфікованого електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;

4) державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію, що подається для проведення державної реєстрації, зокрема, фізичної особи – підприємця з урахуванням вимог п. 291.5 ст. 291 ПКУ. Електронна копія заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючого органу одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації, зокрема, фізичної особи – підприємця згідно із Законом України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» із змінами та доповненнями.

Форма заяви затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308 (далі – Наказ № 308).

Згідно з п.п. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ до поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування за формою, затвердженою Наказом № 308.

Відповідно до п. 42¹.2 ст. 42¹ ПКУ Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету фізична особа – підприємець має можливість направити до органу ДПС разом із супровідним листом заяву та розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Датою подання заяви із супровідним листом є дата реєстрації супровідного листа в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Подробнее