Як заробляють на виборах у Дніпропетровську

15.10.2014 12:25

В Україні триває передвиборча кампанія. Для багатьох – це не лише муки вибору та втома від політичної реклами різних видів, а й можливість підзаробити. Як скористатися нею та скільки можна отримати за місяць агітації, дізнавався кореспондент «Зорі».

Промоутери заробляють до 3 тис. грн. за місяць

Найлегший спосіб заробітку – промоутер. Христина– студентка і одна із агітаторів. Дівчина вирішила підзаробити, бо є вільний час. І не тільки:

– Для мене більш важлива ідея партії, віра у майбутнє країни. Я підтримую зміни політичного ладу, і хочу внести свою лепту, — розповідає вона.

Але потрапити до лав промоутерів було не так просто. Ніяких оголошень у газеті чи об`яв на вулиці. Через знайомих студентці-заочниці вдалося отримати роботу з щотижневої оплатою по 15 грн/год.

– Працюємо повний робочий день. По сім годин щодня. Дехто працює по 4-5 годин. Обов’язок –  роздавати газети в місцях великого скупчення людей. Інколи розносимо по домах та квартирах та віддаємо особисто до рук, адже разом із газетами йде запрошення на зустріч з кандидатом. Виборці трапляються різні: є ті, кого цікавить зміна політичного устрою, а деякі навіть й погрожують міліцію викликати, аби їм не докучали. Хоча за законодавством нічого протизаконного ми не робимо.

За два тижні Христина заробила майже півтори тисячі (1 470 грн.). Зароблені гроші витратить на одяг та уроки з більярду.

Десятники: гроші за друзів

Початкове завдання десятників – залучити до кампанії якомога більше людей. І звісно, лише добрих знайомих і товаришів. Зазвичай достатньо 10 приведених друзів аби стати десятником. Така система нагадує бонусну програму «Приведи друга», в якій кожен залучений товариш підіймає рівень того, хто його привів.

– Десятник повинен вирішувати всі питання, які виникатимуть під час роботи в його команді, — розповідає Владислав. – Він повинен бути лідером та нести відповідальність за кожного. Контроль за виконаною роботою приведених промоутерів обов’язковий. Також справа десятника – розподіл місць праці поміж учасниками команди: один розповсюджує на вулиці, другий – біля ринку, а третій – по домах та квартирах. Десятник повинен мати постійний зв`язок з промоутерами, повідомляти про зміни маршруту чи про закінчення агітаційної «макулатури». І звісно ж, він роздає газети разом із промоутерами.

Оцюнюється така бонусна співпраця у 20-25 грн/год (сума залежить від партії чи кандидата, на якого працює десятник). На відміну від промоутера, який може працювати півдня, десятник залучається тільки на повний день.

Праця в наметах важка, але добре оплачувана

Передвиборча агітація – не лише роздача газет. Сергій Гапонюк розповідає про працю у наметах:

– Цілий день сидиш у наметі або біля нього та роздаєш перехожим агітаційні газети. Відповідаєш на питання, такі як «А хто це за кандидат/партія?», «А звідки він/вони?», «А чим раніше займалися?» «Що планують робити?» і т.д. Більш зацікавлених людей можна віднести до лав прихильників, записати їх контактні дані, питання, які вони не можуть вирішити.

-Не обійшлося й без надзвичайних ситуацій, – пригадує парубок. – Одного разу завадили ставити намет. Налетіло двоє молодиків спортивної статури. Вони намагалися зламати каркас, який тільки-но встановили. Ми відразу зателефонували до міліції й офісу депутата. Молодиків як вітром знесло.

Окрім розповсюдження газет та інформування зацікавленої верстви населення, обов’язковою умовою є самостійне встановлення та збір робочого намету. А це праця не для дівчат чи людей похилого віку. Залучають до такої роботи по дві людини у намет віком від 25 до 50 років. І знову ж таки, отримати посаду можна тільки через знайомих.

Оцінюється така агітація в 150-200 грн за 5-6 годин. І хоча наметова агітація триває лише  три тижні до виборів – отримана заробітна плата в середньому дорівнює трьом мінімальним зарплатам (3150-4200 грн.)

Щоб заробити у день виборів, забудьте про сон

У день виборів посада наглядача – одна із найпривабливіших, адже за добу роботи можна отримати 500-600 грн. Стати наглядачем може промоутер, якщо добре зарекомендує себе під час проведення агітації. Та обов`язки, звісно, зміняться.

– Протягом цілого дня потрібно контролювати, аби під час голосування не було ніяких порушень. Зокрема, щоб люди заходили по одному в кабінку, бюлетені не підмінювали, щоб не порушувалася сама процедура отримання бюлетеня справжнім виборцем, – розповідає Ольга Павлова.

Та основна робота почнеться вже після закриття виборчих дільниць. Абсолютний контроль правильного підрахунку голосів, їх запису – найважливіше завдання наглядача. Але цілу добу працювати важко: під ранок очі зліплюються. Тому запас кави та чаю необхідний.

Не спати добу у день виборів прийдеться й членам комісії виборчих дільниць. Перевірка документів, видача бюлетенів голосуючим, контроль потрапляння виборчих документів до спеціальних урн – обов’язки з 8 години ранку до 8 години вечора. А вже після закриття виборчих дільниць починається «пекло»: висидівши увесь день, вночі потрібно уважно підрахувати голоси за певних кандидатів та партії, відокремити зіпсовані бюлетені.

Валентина працює вчителем. І оскільки виборчі дільниці знаходяться у школах, жінка щоразу потрапляє до комісії:

– Завжди є відповідальна особа, яка розподіляє посадові місця. Можна й через певну політичну партію потрапити до рядів членів комісії, але таких вільних посад залишається менше, бо без блату у виборчих дільницях не обходиться. Ще б пак, адже члени комісії в середньому отримують близько 1000 грн.

Також у день виборів потрібні оператори прийому голосів:

– Приблизно за два тижні до виборів у контактні центри звертається певна політична партія, яка бажає отримати дані з підрахунку виборчих голосів,– розповідає Ольга, HR-агент одного із місцевих call-центрів. –  Зазвичай, звертаються великі політичні партії, які можуть собі дозволити орендувати офіс та найняти працівників на ніч підрахунку голосів. Нам телефонують із кожної виборчої дільниці опісля підрахунку й повідомляють зашифровані дані. Наприклад, номер 1 – 500 голосів, номер 2 – 200 голосів і т.д. При чому, ніхто не знає який номер відповідає якій політпартії. Кожен телефонний дзвінок триває не більше хвилини. Оператор відразу занотовує до комп’ютерної програми отримані дані і вже не може їх змінити, бо програма автоматично виключається. Жодних помилок не повинно бути!

Працює оператор приблизно з 20 години вечора до 6 години ранку наступного дня. Оплата – 17 грн/год, мінус податок у 17.5%. В цілому, сума заробітку становитиме 140 грн.

На такі посади шукають бажаючих серед своїх співробітників, або через Інтернет-оголошення. Для майбутніх операторів є безкоштовне навчання тривалістю одну-дві години. Після нього – відбір працівників.

Помічник кандидата в депутати – небезпечна, але прибуткова робота

Денис давно знайомий зі своїм керівником, поділяє його ідеї, тому без вагань погодився на посаду помічника:

– Планування та розробка політичної кампанії, зустрічі кандидата з виборцями, підготовка маршруту агітації та, звісно, розпорядження десятникам та їхнім агітаторам про роботу – безпосередні обов’язки помічника депутата. Аби бути певним у набраному персоналі потрібно особисто знайомитися з кожним, – розповідає він. – Саме тому через добрих знайомих шукав добросовісних та чесних. Аби промоутери могли дістатися до потрібного місця й провести агітацію – орендуємо мікроавтобус.

Чи намет заважають встановити, чи «макулатуру» шкодять, чи навіть за руки чіпляються – всі проблеми вирішує він, помічник кандидата:

– Спочатку проводиться зустріч кандидата із агітаторами, де той і про себе розповість, і особисту техніку безпеки повідомить. Знаючи правила, агітатори у разі небезпеки відразу викликають міліцію та телефонують мені. У таких ситуаціях завжди потрібно залишатися спокійним та мати холодний розум, аби всі питання вирішити «полюбовно». Бувало, на кандидата нападали. Але охорона спрацювала на відмінно. Після зустрічались з керівництвом МВС, аби знайти злодіїв.

Свою зарплатню Денис не озвучив, але каже, що вона його цілком задовольняє.

Текст: Наріна Волнянська

Комментарии
Последние записи в блогах

У зв’язку з оголошенням в Україні карантину Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області рекомендує використовувати електронні сервіси:

спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення "Єдине вікно подання електронної звітності" (далі – Єдине вікно);

інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет).

Єдине вікно.

Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Головна/ Електронна звітність/ Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»/».

Електронний кабінет.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http:// cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У приватній частині Електронного кабінету платнику надано можливість:

відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);

доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);

переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);

отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;

отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;

створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість:

доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

подання декларації про майновий стан і доходи;

отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Заздалегідь просимо з розумінням поставитись до ситуації, що склалася, і просимо вибачення за можливі незручності!

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої – третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 – 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Норми визначені п. 298.1 ст. 298 ПКУ.

Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – заява) (п.п. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 ПКУ).

Заява подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один з таких способів:

1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

3) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації кваліфікованого електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;

4) державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію, що подається для проведення державної реєстрації, зокрема, фізичної особи – підприємця з урахуванням вимог п. 291.5 ст. 291 ПКУ. Електронна копія заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючого органу одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації, зокрема, фізичної особи – підприємця згідно із Законом України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» із змінами та доповненнями.

Форма заяви затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308 (далі – Наказ № 308).

Згідно з п.п. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ до поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування за формою, затвердженою Наказом № 308.

Відповідно до п. 42¹.2 ст. 42¹ ПКУ Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету фізична особа – підприємець має можливість направити до органу ДПС разом із супровідним листом заяву та розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Датою подання заяви із супровідним листом є дата реєстрації супровідного листа в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Подробнее

Державна податкова служба виконала індикатив Міністерства фінансів України на І квартал з податку на додану вартість на 101,7%,  до бюджету додатково надійшло 400 млн гривень.

Сальдо ПДВ у січні-березні 2020 року становило 25,9  млрд грн, що на 10,1 млрд грн, або на 63,8 % більше за відповідний період 2019 року. Загалом з початку року до бюджету надійшло 65,3 млрд грн, відшкодовано 39,4 млрд грн податку на додану вартість.

При зменшенні бази оподаткування (обсягу оподаткованих операцій) у І кварталі 2020 року до відповідного періоду 2019 року на 0,14 %, задекларовані до сплати суми ПДВ зросли на 6,5 %, що у грошовому еквіваленті становить +4 млрд гривень. Цих результатів вдалося досягти завдяки підвищенню якості аналізу надходжень податку, ефективності адміністрування та впровадження нової системи моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків.

 «Ми дякуємо усім сумлінним платникам, які у цих складних для функціонування бізнесу умовах продовжують робити свій внесок у наповнення бюджету. При цьому податкова гарантує продовження поступу у боротьбі з мінімізаційними схемами з ПДВ. Це запорука повного та вчасного відшкодування для підприємств, які зараз особливо гостро потребують цих коштів», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.

 

Подробнее

За перший квартал 2020 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) 11 млрд 374,9 млн грн, що на 418,1 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року.

Так, до державного бюджету впродовж січня – березня 2020 року надійшло 5 млрд 505,8 млн грн, що на 91,7 млн грн більше надходжень аналогічного періоду минулого року.

До місцевих бюджетів за відповідний період забезпечено 5 млрд 869,1 млн гривень. Це на 326,5 млн грн більше фактичних надходжень січня – березня 2019 року.

За підсумками перших трьох місяців поточного року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зібрано  3 млрд 994,2 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 350,8 млн гривень.

 

 

Подробнее