Истерия вокруг принятия бюджета-2017 в Днепре преувеличена, - депутат горсовета

30.11.2016 13:38

Депутат Днепропетровского горсовета Александр Лыгин считает, что проект городского бюджета на 2017 год не сбалансированный, в нем есть большие перепады, очень мало конкретизированных статей расходов.

Об этом он заявил в эксклюзивном комментарии Интернет-изданию «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

Проект бюджета на 2017 год, который я анализировал, был опубликован на сайте горсовета 21 ноября. Но уже 26 ноября появилась новая версия. Никакой сравнительной таблицы, что поменялось в этих версиях, конечно же, нет. Поэтому очень трудно разобраться, какие изменения были внесены. Для этого нужно потратить 2-3 дня. Но то, что проект бюджета «сырой», для меня это очевидно. Он не сбалансированный, в нем есть большие перепады, очень мало конкретизированных статей расходов.

Второй вопрос заключается в том, что у депутатов почти нет рычагов воздействия. Возможно, получится какие-то правки внести на комиссиях. Чтобы голосовать за бюджет, депутаты должны знать, за что они отдают свой голос. А у нас есть статьи расходов, но не конкретики, куда пойдут деньги. На какие школы, детсады и пр.

В то же время, как показывает практика нынешнего года, у нас не было ни одной сессии, на которой бы не вносились правки в бюджет. Поэтому, по-моему мнению, истерия вокруг бюджета преувеличена. Думаю, что вносить правки будем и в 2017 году. У города нет стратегии развития. И для многих чиновников бюджет является не инструментом для улучшения жизни горожан, а способом достижения каких собственных интересов», - сказал он.

Читайте также: Депутат Днепровского горсовета Дмитрий Хозин считает что бюджет-2017 на сессии 1 декабря проголосован не будет

Как это повлияет на рейтинг:
Депутат Днепровского городского совета 7 созыва, председатель Днепропетровской областной организации партии "Самопомощь"
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

У Києві розпочалася дводенна франко-українсько-польська конференція з питань співробітництва між органами місцевого самоврядування на тему «Стратегія розвитку Східного партнерства 2020». Захід організовано Асоціацією міст України, Французькою асоціацією Ради європейських муніципалітетів, Міністерством закордонних справ Франції, Асоціацією польських міст та проектом PLATFORMA у співпраці з Посольством Франції в Україні. Конференція проходить в рамках реалізації Меморандуму про взаєморозуміння між АМУ, Французькою асоціацією Ради європейських муніципалітетів та регіонів і Асоціацією польських міст.

Подробнее

Станом на перше квітня 2019 року на території області діє 13531 ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, з яких: 7273 ліцензії на алкоголь та 6258 - на тютюн, отриманих 5819 суб’єктами господарювання. Про це повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.

У першому кварталі поточного року місцева казна Дніпропетровської області поповнилася на 21 млн. 178,7 тис. грн.. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, з яких 15 млн. 128,7 тис. грн. - від ліцензування роздрібної торгівлі.

В той же час, впродовж січня – березня 2019 року призупинено дію  657 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу, анульовано 593 ліцензії, з яких 18 - за порушення законодавства у частині продажу неповнолітнім особам алкогольних напоїв (7 ліцензій) та тютюнових виробів (11 ліцензій).

 

Подробнее

«Сьогодні головним принципом контрольно - перевірочної роботи фіскальних органів є вибірковість контролю на основі оцінки та опрацювання ризиків в діяльності платника, що цілком відповідає міжнародній практиці та дає змогу значно зменшити тиск на сумлінних платників, а також зосередити увагу фіскальних органів на ризикових платниках», - зазначив заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Дмитро Мельник.

Так, протягом І кварталу 2019 року підрозділами аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено 444 документальні перевірки юридичних осіб, за результатами яких до бюджету надійшло 97,2 млн грн грошових зобов’язань, Це на 88 млн грн більше ніж у січні - березні минулого року.

Також, при зниженні у І кварталі поточного року кількості проведених фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які використовують РРО, у порівнянні з відповідним періодом минулого року (101 проти 112), до бюджету надійшло фінансових санкцій в 1,8 разів більше (236 тис.грн проти 128 тис.грн).

 

Подробнее

За оперативними даними у поточному році фізичним особам – власникам об'єктів нерухомості сформовано близько 377 тис. податкових повідомлень-рішень з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що на 23 тис. більше аналогічного періоду минулого року.

До сплати визначено податку на загальну суму понад 397 млн грн, що більше аналогічного періоду минулого року на 134 млн грн.

Про це повідомив начальник відділу адміністрування податку на нерухоме майно фізичних осіб, відмінне від земельної ділянки, Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Володимир Гуцуляк.

За його словами, найбільші суми нарахувань податку обліковуються по ГУ ДФС у Дніпропетровській – 56 млн грн, Київській – 52 млн грн, Львівській – 28 млн грн, Донецькій – 25 млн грн областях та м. Києві – 32 млн гривень.

Станом на 10 квітня  поточного року громадянами вже сплачено до місцевих бюджетів 107 млн грн. податку на нерухомість, що більше аналогічного періоду минулого року на 45 млн гривень.

«Нагадаю, що фізичними особами податок сплачується протягом 60 днів з моменту вручення податкового повідомлення-рішення», – зазначив Володимир Гуцуляк.

Посадовець також нагадав, що цього року податок на нерухомість платники сплачують за 2018 рік за ставками, які були законодавчо визначені у цей період.

Так, податок нараховується на загальну площу об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток. Ставки податку встановлювалися рішеннями місцевих рад.

При цьому пільгові розміри майна, на які не застосовується ставка податку, складають:

для квартири/квартир незалежно від їх кількості - 60 кв. метрів;

для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - 120 кв. метрів;

для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - 180 кв. метрів.

 

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет