Готель "Дніпропетровськ". Історія однієї крадіжки

10.08.2014 08:02

На официальном сайте Днепропетровского городского совета -  в разделе отчеты депутатов о своей деятельности - разместили историю о том как украли отель "Днепропетровск". Об этом сообщил депутат Днепропетровского городского совета Сергей Жуков на своей странице в "Фейсбук", пишет интернет-издание "ГЛАВНОЕ".

Приводим его текст полностью  без сокращений.

"Готель «Дніпропетровськ» є символом радянської історії Дніпропетровська, знаходиться у самому центрі реконструйованої набережної річки Дніпра і, як зазначено на сайті, – готель Дніпропетровськ це кращий вид на краще місто.

Історія починається в 2000 році, тоді 12.10.2000 року між комітетом комунальної власності міської ради, правонаступником якого є Департамент корпоративних прав та правового забезпечення Дніпропетровської міської ради (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Готель "Дніпропетровськ" (Орендар) укладено договір оренди №3/2000, відповідно до умов якого орендодавець передає, а Орендар приймає у строкове платне користування з правом викупу цілісний майновий комплекс “готель “Дніпропетровськ” (згідно з інвентаризаційним описом), який перебуває у власності міської ради для використання під готель, терміном дії: з 12.10.00 р. по 12.10.10 р

Що цікаво, з 16.09.04 р. Розмір орендної плати складав 27094 грн. до кінця дії договору оренди, тобто до 12.10.2010р. Не дуже велика ціна як для готелю у самому центрі міста з тисячами квадратних метрів.

Ще коли договір оренди діяв, орендар - ТОВ «готель «Дніпропетровськ» вирішив привласнити такий прибутковий комплекс будь-яким способом, але головне, подешевше.

У червні 2008 року ТОВ «готель «Дніпропетровськ» звертається до господарського суду Дніпропетровської області з позовом про визнання його співвласником цілісного майнового комплексу «Готель «Дніпропетровськ» з часткою у спільній частковій власності в розмірі не більше і не менше 68,17 частин. Але, тут орендаря спіткала невдача, рішенням господарського суду Дніпропетровської області від 04.03.2010 року у справі №18/133-08 в позові було відмовлено.

Через майже три місяці, 27.05.2010 Дніпропетровський апеляційний господарський суд по справі №18/133-08 приймає постанову якою визнає ТОВ «Готель «Дніпропетровськ» співвласником цілісного майнового комплексу «Готель «Дніпропетровськ» з часткою у спільній частковій власності в розмірі 44,58 частин (сорок чотири цілих та п’ятдесят вісім сотих частин). Що цікаво, обґрунтуванням прийняття рішення було те, що орендарем було зроблено невід’ємні поліпшення орендованого об’єкта вартістю не менше 25% балансової вартості. Тобто, як визначено в постанові суду ТОВ «Готель «Дніпропетровськ» набув право на отримання у власність новоствореної речі (невід’ємного поліпшення). Що ж то були за поліпшення? А це був комплекс робіт по будівництву дахової котельної, двох пасажирських ліфтів, перукарні та сауни. Вартість робіт за висновком судової експертизи склала 1739387 грн.

08.06.2010 р. постанова Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 27.05.2010 року по справі №18/133-08 набула чинності і господарський суд Дніпропетровської області видав виконавчий документ, а саме наказ про визнання ТОВ «Готель «Дніпропетровськ» співвласником цілісного майнового комплексу «Готель «Дніпропетровськ» з часткою у спільній частковій власності в розмірі 44,58 частин (сорок чотири цілих та п’ятдесят вісім сотих частин).

Постановою Вищого господарського суду України від 12.08.2010 року постанову Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 27.05.2010 року по справі №18/133-08 було залишено без змін.

Отримавши сорок чотири цілих та п’ятдесят вісім сотих частин готелю, ТОВ «Готель Дніпропетровськ» і не думало мати у власності тільки те, що було поліпшене (дахова котельна, два пасажирських ліфти, перукарню та сауну), потрібно було отримати майно готелю пропорційно своєї частки. Що в такому випадку потрібно діяти? Так! Потрібно звертатися до суду!

ТОВ «Готель «Дніпропетровськ» знову звертається до господарського суду Дніпропетровської області. Але тут на допомогу приходить Дніпропетровська міська рада у досить екзотичний спосіб. Представник міської ради, що діє на підставі доручення, укладає з ТОВ «Готель «Дніпропетровськ» мирову угоду, що затверджується ухвалою господарського суду Дніпропетровської області по справі №18/5005/10757/2011 від 12.10.2011 року. В ухвалі суду як це і передбачено викладається весь зміст мирової угоди, а саме на п’ятдесяти аркушах викладається перелік приміщень які визнаються таким, що знаходяться у власності ТОВ «Готель «Дніпропетровськ» відповідно до частки 44,58. Крім приміщень, новий власник не погребував навіть холодильниками та шафами. За умовами мирової угоди міська рада гарантувала, що не буде перешкоджати доступу до приміщень та іншого рухомого майна, що належить ТОВ «Готель «Дніпропетровськ» на праві спільної часткової власності в складі цілісного майнового комплексу «Готель Дніпропетровськ». Без цієї угоди і підписання її представником міської ради, ТОВ «Готель «Дніпропетровськ» ніколи би не отримало чітко визначеного комунального майна і не зареєструвало би його в БТІ. Необхідно зазначити, що сесія міської ради з цього питання рішення не приймала. А видавати довіреність з правом підписувати мирову угоду для вибуття нерухомого майна з комунальної власності має тільки міський голова відповідно до закону.

Отримавши у власність конкретно визначене майно територіальної громади, тим хто спрямовував дії ТОВ «Готель «Дніпропетровськ», потрібно будо замітати сліди. Тому, заздалегідь порушується процедура банкрутства щодо ТОВ «Готель «Дніпропетровськ», призначається ліквідатор і 19.12.2011 року ліквідатор ТОВ «Готель «Дніпропетровськ» продає 4458/1000 частин будівлі готелю «Дніпропетровськ» покупцю – ТОВ «Д.К.О.».

29.12.2011 року ухвалою господарського суду по справі №29/5005/6283/2011 було затверджено ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора та прийнято рішення ліквідувати юридичну особу - ТОВ «Готель «Дніпропетровськ» (ЄДРПОУ 31158162). Що цікаво, найбільшим кредитором при ліквідації було ПП «Цесія», що фігурує і у справі «96 об’єктів» і у справі продажу майна КП «Лівоберіжжя».
Ставши співвласником готелю «Дніпропетровськ» ТОВ «Д.К.О.» і не думало зупинятись, воно почало прагнути отримати все майно готелю. Тому почалася друга частина зухвалого захоплення майна готелю.

22.02.2012 року Дніпропетровська міська рада приймає рішення №45/21 про надання згоди на створення товариства з обмеженою відповідальністю з часткою комунальної власності разом з ТОВ «Д.К.О». Також було вирішено внести до статутного фонду створеного ТОВ приміщення в будівлі готелю «Дніпропетровськ», а саме 5542/1000 частки, що належить територіальній громаді.

25.04.2012 року Дніпропетровська міська рада приймає рішення №35/23 і уточнює на 24 аркушах перелік майна, який вноситься в статутний фонд створюваного ТОВ від територіальної громади м. Дніпропетровська.

07.07.2012 року було зареєстровано нове ТОВ «Готельний сервис» код 38298800.

14.11.2012 року Дніпропетровська міська рада приймає рішення №63/28, яким нерухоме та інше майно готелю «Дніпропетровськ», а саме 5542/1000 частки знімається з балансу.

27.03.2013 року Дніпропетровська міська рада приймає рішення №17/33 яким включає до переліку об’єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу, частку господарського товариства, яка належить Дніпропетровській міський раді, а саме 35,42% статутного капіталу ТОВ «Готельний сервіс». Департаменту корпоративних прав і правового забезпечення Днепропетровськоїміської ради було доручено здійснити всі необхідні дії для продажу частки.

Департаментом в червні 2013 року була здійснена реалізація корпоративних прав ТОВ «Готельний сервіс» у розмірі 55,42 % на загальну суму 11752000 грн, без НДС (договори укладені з ТОВ «Д.К.О.» від 31.07.2013 №1523/Н и 1524/Н). Вартість цієї частки у розмірі 55, 42% при прийнятті рішення про створення ТОВ «Готельний сервіс» склала 23594074 гривень. Відповідно до письмових пояснень головного спеціаліста відділу з відчуження та оренди комунального майна Департаменту Лисогорскої О.М. вказано, що часткою територіальної громади в статутний фонд ТОВ «Готельний сервіс» була частина споруд з майном, а при приватизації об’єктом приватизації були корпоративні права, які з себе уявляли загальні фонди товариства, оборотні активи та поточні зобов’язання. Отже, коли майно перетворилося для територіальної громади воно подешевшало майже в двічи. Це підтверджується актом державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області №08-22/20 від 27.12.2013 року.

Дуже показовим є те, що апетит ТОВ «Д.К.О» не обмежився придбанням частки за половину вартості. 25.04.2013 року господарський суд Дніпропетровської області по справі №904/2206/13 виніс рішення про стягнення з комунального підприємства «Бюро обліку майнових прав та діяльності з нерухомістю» Дніпропетровської міської ради на користь ТОВ «Д.К.О.». частину доходів від використання майна, що знаходилась у спільній частковій власності, в розмірі 1700811 грн 23 коп за період з 30.12.2011 року по 29.10.2012 року. Рішення не оскаржувалось. Стягнули кошти не з власника майна, територіальної громади в особі Дніпропетровської міської ради, а саме з КП на якому є гроші. За іронією долі, сума стягнення за використання майна з комунального підприємства в 1млн 700 тис грн. відповідає сумі невід’ємних поліпшень, за що було набуто у власність в судовому порядку частку 44,58 ошукавши територіальну громаду.

Ця історія дуже яскраво показує скільки разів можна зухвало и безкарно ошукати територіальну громаду міста Дніпропетровська, а саме всіх мешканців міста. Від себе хочу зазначити, що повернути все в територіальну громаду цілком можливо, але на це потрібна величезна воля тих, хто має реальну владу. Винні повинні бути покарані".

Как это повлияет на рейтинг:
Комментарии
Последние записи в блогах

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на наступне.

ДФС України на офіційному вебпорталі за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/386024.html повідомила, що відповідно до пункту 23 підрозділу 5 розділу ХХ Податкового кодексу України (далі – ПКУ) для розподілу обсягів залишків пального, що обліковуються у платників податку в системі електронного адміністрування реалізації пального, між акцизними складами/акцизними складами пересувними, де такі обсяги залишків пального знаходяться фактично станом на 1 липня 2019 року:

а) платники податку та суб’єкти господарювання, які з 1 липня 2019 року не підпадають під визначення платників податку відповідно до п. 212.1 ст. 212 ПКУ та у яких станом на 16 липня 2019 року в системі електронного адміністрування реалізації пального обліковуються обсяги залишків пального, зобов'язані скласти акцизні накладні в двох примірниках на такі обсяги пального, перший примірник зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних з 16 до 20 липня 2019 року (включно), із зазначенням в акцизних накладних акцизних складів/акцизних складів пересувних, де такі обсяги пального фактично знаходилися станом на 1 липня 2019 року, та розпорядників таких акцизних складів/акцизних складів пересувних шляхом заповнення обов’язкових реквізитів акцизної накладної, передбачених підпунктами «г», «ґ», «з» та «и» п. 231.1 ст. 231 ПКУ;

б) після виконання платником податку вимог п.п. «а» п. 23 підрозділу 5 розділу ХХ ПКУ щодо відповідного розпорядника акцизного складу/акцизного складу пересувного такий розпорядник акцизного складу/акцизного складу пересувного зобов’язаний з 16 до 22 липня 2019 року (включно) зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних другий примірник отриманої акцизної накладної, складеної платником податку згідно з п.п. «а» п. 23 підрозділу 5 розділу ХХ ПКУ.

Обсяги ввезеного на митну територію України пального або спирту етилового з 1 до 15 липня 2019 року (включно) обліковуються в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового в такій послідовності:

1) 16 липня 2019 року зараховуються автоматично на підставі оформлених належним чином митних декларацій у розрізі платників податку та умов оподаткування пального або спирту етилового за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД;

2) з 16 до 22 липня 2019 року (включно) розподіляються між акцизними складами пересувними, що використовуються під час такого ввезення, на підставі акцизних накладних, зареєстрованих у Єдиному реєстрі акцизних накладних, складених платником податку – розпорядником таких акцизних складів пересувних.

При цьому наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2019 № 262, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.07.2019 за № 753/33724 (далі – Наказ № 262) затверджено форми: акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, а також Порядок заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, який станом на 20 липня 2019 року (граничний термін реєстрації першого примірника акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних) не опубліковано.

З метою забезпечення прав платників та дотримання норм чинного законодавства реєстрацію перших примірників акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних буде продовжено на п’ять днів з дня опублікування Наказу № 262 та відповідно других примірників акцизних накладних буде продовжено на сім днів з дня опублікування Наказу № 262.

Додатково: з метою забезпечення виконання обов’язків суб’єктів господарювання щодо подання документів в електронному вигляді стосовно обігу пального та спирту етилового Міністерством фінансів України листом від 16.07.2019 № 11320-10-5/18292 погоджено застосування форм документів та порядку їх заповнення, затверджених Наказом № 262.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.

Згідно з нормами Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та постановою Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2019 року № 408 «Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового» введено в дію Реєстр платників акцизного податку (далі – податок) з реалізації пального або спирту етилового (новий реєстр).

Новий реєстр оприлюднений у відкритій частині Електронного кабінету (закладка Реєстри) за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/excise.

Станом на 18.07.2019 у новому реєстрі зареєстровано 2 929 платників.

Особи, які здійснюватимуть реалізацію пального або спирту етилового (відповідають визначенню платників акцизного податку з 01.07.2019) підлягають обов'язковій реєстрації як платники податку в новому реєстрі до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового.

Нові правила адміністрування реалізації пального та спирту етилового передбачають, що платники податку мають зареєструвати всі акцизні склади, розпорядниками яких вони є. Під час реєстрації кожному акцизному складу присвоюється уніфікований номер. Реєстрація здійснюється на підставі заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів (далі – нова заява).

Відповідно до підпункту 22 підрозділу 5 розділу XX ПКУ суб’єкти господарювання, які відповідають визначенню платників акцизного податку з 01.07.2019, мали до цієї дати зареєструватися платниками акцизного податку та/або зареєструвати усі свої акцизні склади.

Проте виявлені випадки, коли платники податку не зареєстрували акцизні склади, розпорядниками яких вони є, та/або для реєстрації платниками податку подали заяви за попередньою формою і для включення до попереднього реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, які відповідали визначенню платників акцизного податку до 01.07.2019.

У зв’язку з цим ДФС рекомендує платникам податку перевірити наявність реєстрації в новому реєстрі.

Якщо інформація в новому реєстрі відсутня, особам, які з 01.07.2019 підпадають під визначення платника акцизного податку відповідно до                        п.п. 212.1.15 п. 212.1.ст. 212 ПКУ, необхідно зареєструватись платником акцизного податку та/або зареєструвати акцизні склади, розпорядниками яких вони є, із відповідним включенням до нового реєстру. Для цього слід подати нові заяви – за формою J1304101/F1304101, що розміщена на офіційному вебпорталі ДФС за адресою: Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр форм електронних документів.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДФС України за посиланням

 

http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/385919.html

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що ДФС України на офіційному вебпорталі розміщено Коментар до постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 545 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Коментар).

Так, 19 червня 2019 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову            № 545 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова № 545) яка була розроблена на виконання норм Закону України від 23 листопада 2018 року                        № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів».

Постанова № 545 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» 28.06.2019 № 121 та набрала чинності з 01 липня 2019 року.

Постанова № 545 є узагальнюючим нормативно-правовим актом, який передбачає затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (далі – Порядок № 545), а також внесення змін до семи актів Уряду.

Зокрема, Порядком № 545 визначається процедура створення та ведення Єдиного державного реєстру суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (далі — Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального).

Відповідно до Порядку № 545 Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального є електронною базою даних, яка містить інформацію про:

► суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним,

► місця виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним у розрізі суб’єктів господарювання, які провадять діяльність на таких місцях на підставі виданих ліцензій.

Згідно з Порядком № 545 Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального формується та ведеться ДФС та її територіальними органами в електронній формі на підставі відомостей, зазначених у документах, які подаються суб’єктами господарювання для отримання ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним відповідно до статей 3 і 15 Закону України від                 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» із змінами та доповненнями.

.

 

Порядком № 545 визначаються підстави для включення, виключення суб’єктів господарювання з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального, а також внесення змін до зазначеного реєстру.

Зазначаємо, що інформація, яка міститься в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального, є відкритою та розміщена на офіційному вебсайті ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html (Головна – ДОВІДНИКИ, РЕЄСТРИ, ПЕРЕЛІКИ – РЕЄСТРИ – Єдиний державний реєстр суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним).

Детальніше ознайомитись з Коментарем можна на офіційному вебпорталі ДФС України за посиланням

http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/aktsizniy-podatok/komentari-fahivtsiv-dps/385538.html

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що на дату виникнення податкових зобов’язань платник ПДВ зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений ПКУ термін.

Норми встановлені п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Згідно із п. 2 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267, податкова накладна та додатки до неї складаються в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.

Платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених п. 44.1 ст. 44 ПКУ, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання – з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності (п. 44.3                      ст. 44 ПКУ).

Згідно зі ст. 13 Закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 851) суб’єкти електронного документообігу повинні зберігати електронні документи на електронних носіях інформації у формі, що дає змогу перевірити їх цілісність на цих носіях. При цьому оригіналом електронного документа відповідно до ст. 7 Закону № 851 вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України від 05 жовтня 2017 року «Про електронні довірчі послуги».

Отже, податкові накладні, а також розрахунки коригування до податкових накладних, складені в електронній формі, повинні зберігатися платниками ПДВ на електронних носіях інформації у формі, що дає змогу здійснити перевірку їх цілісності на цих носіях.

Крім того, відповідно до п.п. 20.1.2 п. 20.1 ст. 20 ПКУ під час проведення перевірки платники ПДВ зобов’язані надати посадовим (службовим) особам контролюючого органу доступ до таких електронних носіїв інформації, а у випадках, визначених законом, також надати копії податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних, засвідчені в порядку, встановленому законодавством.

 

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет