Екс-радник мера Дніпра розкритикував плани влади по велодоріжкам

23.01.2017 12:03

Екс-радник мера Дніпра, громадський активіст Юрій Лозовенко вважає, що «до розвитку велосипедної інфраструктури треба підходити з розумінням суті концепції велоруху, а не просто гнати кілометри велодоріжок за рахунок тротуарів, де треба і не треба, для звітності».

Про це він написав на своїй сторінці у Фейсбук, повідомляє Інтернет-видання  «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» .

«Робити відокремлені веломаршрути на всіх отих вуличках типу Барикадної, Єфремова чи Анкіфієва - це нонсенс, особливо за рахунок і без того вузеньких тротуарів. На цих місцевих вуличках потрібно (а на деяких передбачено Програмою велоінфраструктури) організовувати заспокоєння руху на проїзній частині з обмеженням до 20-30 км/г ("зона 30" або "житлова зона" і лишати велорух на проїзній частині разом з іншими ТЗ), а буферні зони тротуарів краще використати під організацію паркувальних кишень, бо зараз через парковку на ПЧ рух можливий лише 1 смугою в обидві сторони почергово...

Окремо слід згадатиузвіз Крутогіоний. Людина, що закладає там 2-сторонній веломаршрут, або не знає міста, або садист, бо там ухил 10-13% по всій протяжності - підйом здолають хіба поодинокі спортсмени, а спуск там можливий лише у смузі руху ТЗ, бо швидкості приблизно однакові і виводити велосипедистів на тротуар - злочин!

Велодоріжки в парках - взагалі нонсенс, бо для дорослих 1-1,5 км - то не відстань для поїздки, а діти явно не будуть їздити виключно по цьому маршруту - для них мають бути доступні більшісь алей парку. Велодоріжка в парку - це все одно що пішоходам шоломи повдягати...

Зате там, де якраз відокремлені велодоріжки необхідні через небезпеку руху по ПЧ - Воскресенській, Липинського (Ширшова), Магдебурзького права (Гопнер) - вони чомусь не передбачені, хоча можна виділити простір хоча б під велосмуги за рахунок звуження смуг з 3,75 до 3,25 м або прибиранням парковки, яка там заважає транзитному руху ТЗ.

На Гоголя чомусь веломаршрут не по всій протяжності - хоча необхідність та умови для його організації є.

Так само дивно, що не передбачено ніякої велоінфраструктури по просп. Поля - а там вона конче необхідна, бо це а)магістральна вулиця, б)велорух уже присутній значною мірою, в) маршрут є в Програмі і якраз під реалізацію на 2017 рік», - написав він.

Комментарии
Петр
24.01.2017
активист лозовенко вообще задумывался сколько стоит реконструкция улиц под велодорожки???????????????????? велодорожки нужны, бесспорно, но надо же подходить к этому без фанатизма и адекватно!
Последние записи в блогах

Поширеним способом корупції у державних закупівлях стало уникнення проведення торгів через проведення переговорної процедури.

Подробнее

Земельна комісія Одеської міської ради підтримала рішення про передачу 4,6984 гектарів землі, на якій знаходиться санаторій «Молдова», в оренду компанії «Макстгруп». Передадуть ці території в оренду для експлуатації та обслуговування нежилих приміщень санаторію, включно з приміщеннями торговельного призначення та громадського харчування.

Подробнее

Бачення української історії, яке популяризується нині, сформоване переважно у другій половині 19 - на початках 20 століття. У другій половині 20 століття таке бачення було модернізоване під партійною-державну ідеологію СРСР та нав’язувалось населенню усіх країн соціалістичного табору та науковцям усього світу.

Подробнее

Уряд виділив 1,4 млрд грн на підтримку малих міст. Рішення про спрямування коштів на підтримку малих міст та селищ за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій схвалили 10 липня.

Подробнее
Голосование
Поддерживаете ли вы досрочные выборы в Днепре?
Да
Нет
Не знаю