До кінця року у Дніпрі капітально відремонтують 40 трамваїв і тролейбусів, - Філатов

05.07.2017 14:45

З початку року у Дніпрі капітально відремонтували 10 трамваїв і 6 тролейбусів. Рухомий склад електротранспорту, середній вік якого становить 20-30 років, лагодять за сучасними енергоощадними технологіями. Нове життя техніка отримує у Спеціалізованій вагоноремонтній майстерні КП «Дніпровський електротранспорт».

Про це повідомляє Інтернет-видання  «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» з посиланням на прес-службу міськради.

На проблеми цього транспорту у Дніпрі десятиліттями не звертали уваги й лише в останні два роки почали працювати над збільшенням технічних потужностей. Чимало ініціатив дніпровського КП є унікальними для українських підприємств електротранспорту.

«Фактично, в цих умовах рухомий склад збирають наново. Минулого року, після вивчення вінницького досвіду, я дав відповідне розпорядження – максимально наростити обсяги ремонту електротранспорту. Ми можемо проводити капітальний ремонт близько 40 вагонів. Після цього транспорт отримує новий вигляд. На наступний рік я поставив завдання вдвічі збільшити кількість капремонтів», – зазначив міський голова Дніпра Борис Філатов під час інспекції цехів із ремонту електротранспорту 5 липня.

Керівник міста також нагадав, що цьогоріч мерія придбає в лізинг 25 тролейбусів із низькою підлогою. Водночас вартість одного нового трамвая європейського виробництва сягає 18 млн грн.

«Нині ведемо перемовини з міжнародними фінансовими інститутами про залучення західних кредитів для оновлення рухомого складу. Думаю, у найближчі кілька років наші земляки побачать якісні зміни в електротранспорті. Ми плануємо ремонтувати не тільки рухомий склад, а й транспортну колію», – додав Борис Філатов.

Вагони відновлюють коштом комунального підприємства. Частку прибутку КП забезпечує саме майстерня. Тут приймають замовлення й від інших українських міст, зокрема Києва та Харкова.

Як відремонтувати рухомий склад із гарантією якості, у «Дніпровському електротранспорті» показують на прикладі двох різних вагонів. Трамваї типу Tatra T3 і КТМ-5 курсували міськими коліями близько трьох десятиліть. Нині їх оновлюють з використанням сучасних матеріалів.

По боках і на стелі вагонів – антивандальне покриття, у салонах – нові ергономічні сидіння. Замість шкірозамінника в оздобленні крісел використали більш витривалі пластик та вельвет. Освітлення та опалення – це енергоощадні й безпечні світлодіодні лампи та теплові опалювальні системи. Поручні також нового типу – оброблені спеціальним покриттям. Номер і напрямок маршрутів виводитиметься на електронні табло. Один із вагонів (КТМ) перефарбували зі звичного червоного у жовто-білі кольори. Чи зміниться дизайн інших машин – залежатиме від уподобань дніпрян.

Цьогоріч у «Дніпровському електротранспорті» запустили власне виробництво гумових деталей для трамваїв і тролейбусів. Їх майже не виготовляють в Україні, тому за обсягом продукції цей цех не має аналогів серед вітчизняних підприємств електротранспорту. Власне виробництво дає змогу скоротити витрати на ремонт. Економія в середньому – понад півмільйона гривень на рік.

Іще одна новація – перевірка вагонів на герметичність за допомогою унікальної системи «дощування». Металевий каркас випробовують під тиском води. А ще тут є єдина в країні атестована мобільна лабораторія з діагностики елементів та вузлів рухомого складу.

Довідка. «Дніпровський електротранспорт» – одне із найбільших комунальних підприємств у Дніпрі. На його балансі – понад 430 пасажирських трамваїв і тролейбусів та спецтехніки. Щороку електротранспорт у Дніпрі перевозить понад 112 млн пасажирів.

Комментарии
Последние записи в блогах

Некомпетентность Луценко и Авакова – дорогое удовольствие для налогоплательщиков

 

Подробнее

Одним із найважливіших елементів гібридної війни проти України довгими століттями був і є московський псевдослов`янізм. Чому так?

Бо Московське царство, а далі і імперія Романових, сформовані у наслідок різночасової експансії в верхів`я Волги яхівських, далі вже татарських, племен, з Прикаспійсько-Аральского регіону, завжди намагались приховати правду про свої корені, як і історію місцевих угро-фінських та венедських племен та народів, що були підкорені яхами та зазнали ідеологічного та етнічного нівілювання.

Подробнее

Відсутність політичної волі, насамперед у президента, заважає розкрити злочини проти учасників Революції Гідності та героїв Небесної Сотні. Про це заявив лідер Руху "Справедливість", екс-голова СБУ Валентин Наливайченко в ефірі програми "Український формат" на телеканалі "NewsOne".

Подробнее

Чергова революція доб’є країну.Лідер РПЛ переконаний, зараз політики повинні шукати способи об’єднати українців.

 

Подробнее
Голосование
Насколько изменилось экономическое состояние вашей семьи за год?
Ухудшилось
Улучшилось
Не изменилось