Днепрянам рассказали, где и когда можно будет сдать опасные ртутные лампы

20.03.2017 11:51

Глава общественного совета при Государственной экологической инспекции в Днепропетровской области Татьяна Лампика рассказала о том, что с 1 апреля в Днепре начинают собирать отработанные ртутные лампы у населения. 

Об этом сообщает Интернет-издание «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» со ссылкой на zabeba.li.

Татьяна Лампика сказала, что в Украине до сих пор не разработан порядок приема отработанных ртутных ламп у населения. Стратегия в Днепропетровской области разрабатывается с 2014 года, она предполагала создание коммунального предприятия, которое бы принимало лампы у  школ, детских садиков, бюджетных учреждений и населения.

Но пока такая стратегия не действует, общественники  взяли на себя решение этой проблемы. Выкидывать лампы в бытовые контейнеры нельзя, потому что они опасны – в недолго хранящихся перегоревших лампах находятся опасные пары ртути, а если лампы хранились долго  — в них ртуть металлизируется. Она тоже опасна  и для человека, и для окружающей среды.

Где в Днепре будут принимать лампы у населения

В Днепре будет организовано пять пунктов приема ламп по следующим адресам:

  • Пр. Героев Майдана,1;
  • Пр. Героев, вход в сквер;
  • жм Тополь-2, кинотеатр Сич;
  • Донецкое шоссе,4 возле пиццерии «Eco&Pizza»;
  • жм Приднепровск, возле райсовета.

Лампы будут принимать в течение апреля, по субботам, с 10:00 до 15:00.  Бесплатно лампы будут принимать только от населения. Если человек сдает больше 10 ламп, он должен быть готов предоставить паспортные данные. Лампа не должна быть разбита, потому что в таком случае ее можно просто выбросить в контейнер для мусора – она уже свой вред нанесла.

На каждой точке сбора будет вестись журнал  учета, где будет фиксироваться информация о человеке, сдавшем лампу, количество сданных ламп и их маркировка. Такого порядка требует украинское законодательство. Татьяна Лампика сказала, что в этих пунктах можно будет сдать и сломанные (но не разбитые) градусники.

В пункте приема будет находиться человек в защитном костюме  и респираторе, поэтому желающие сдать лампы мимо не пройдут.

Как безопасно провести лампы в общественном транспорте

Для перевозки в общественном транспорте лампы необходимо упаковать. Либо связать их скотчем и сложить в коробку, либо упаковать в любую тару, чтобы лампы в процессе транспортировки не разбились.

Что будет с лампами дальше?

Лампы будут складывать в специальные контейнеры, а затем они поедут на утилизацию. Утилизировать лампы экологи будут  по договору с фирмой «Капитал-2006», которая имеет лицензию. Татьяна Лампика сообщила, что на предприятии экологи снимут ролик, как утилизируют лампы.

 

 

Комментарии
Последние записи в блогах

З 1 січня 2020 року триває кампанія декларування доходів громадян, отриманих в 2019 році. З метою інформування якомога більшого кола громадян про необхідність декларування своїх доходів, фахівцями Юр'ївської ДПІ Західно-Донбаського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області продовжується практика надання консультацій та приймання декларацій з виїздом податківців на місця.

   Один із напрямів роботи – організація виїзних прийомів декларацій у сільських радах району. Так, нещодавно відбувся виїзд фахівців Юр'ївської ДПІ Західно-Донбаського управління до Новов'язівської сільської ради.

   «З досвіду попередніх років знаємо, як часом важко добиратися певній категорії громадян до податкової інспекції, особливо із віддалених сіл.Тому й практикуємо виїзди безпосередньо у населені пункти, сільські ради», - розповідає начальник Юр'ївської ДПІ Західно-Донбаського управління Ольга Радіонова.

   Під час зустрічі громадяни мали змогу подати річну декларацію про доходи, а також отримати роз'яснення щодо її заповнення безпосередньо в приміщенні сільської ради. Тому, вони вже давно оцінили зручність та важливість таких виїздів і приймають активну участь у декларуванні.

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ст. 8 Закону України від 14 листопада 2019 року № 294-ІХ «Про державний бюджет України на 2020 рік» із змінами з 01 січня 2020 року встановлено новий розмір мінімальної заробітної плати у сумі 4 723,0 гривень.

Отже, з 01.01.2020 змінились і розміри мінімального страхового внеску – з 01.01.2020 він становить 1 039,06 грн та максимального страхового внеску, який з 01.01.2020 становить 1 5585,90 грн на місяць.

Слід нагадати, що єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) у розмірі не менше мінімального страхового внеску зобов’язані сплачувати:

► страхувальники – роботодавці за своїх працівників (крім працівників, які є особами з інвалідністю);

► усі фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) за себе (незалежно від обраної ними системи оподаткування);

► фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність за себе (нотаріуси, адвокати, художники тощо);

► члени фермерського господарства.

Крім того, відповідно до частини 13 ст. 8 Закону України від 08 липня       2010 року № 2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями з 2019 року єдиний внесок для найманих осіб з інвалідністю, які працюють у ФОП, у т.ч. тих, які обрали спрощену систему оподаткування, обчислюється у розмірі 8,41 % до визначеної бази нарахування єдиного внеску.

Нарахування єдиного внеску у розмірі 8,41 % розпочинається з дати встановлення групи інвалідності (але не раніше одержання роботодавцем завіреної копії довідки до акту огляду Медико-соціальною експертною комісією (МСЕК)) та закінчується датою припинення інвалідності на підставі рішення такої комісії.

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу включається дохід, отриманий платником податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) як додаткове благо у вигляді вартості використання житла, інших об’єктів матеріального або нематеріального майна, що належать роботодавцю, наданих платнику ПДФО в безоплатне користування, або компенсації вартості такого використання, крім випадків, коли таке надання зумовлено виконанням платником ПДФО трудової функції відповідно до трудового договору (контракту) чи передбачено нормами колективного договору або відповідно до закону в установлених ними межах.

Норми встановлені п.п. «а» п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

При цьому, положеннями Кодексу законів про працю України від 10 грудня 1971 року № 322-VIII із змінами і доповненнями (далі – КЗпП) передбачені випадки, коли роботодавець зобов’язаний компенсувати (відшкодувати) найманому працівнику витрати на проїзд, а саме:

► у зв’язку з переведенням, прийняттям або направленням на роботу в іншу місцевість (ст. 5¹ КЗпП);

► у зв’язку з службовими відрядженнями (ст. 121 КЗпП).

Компенсація вартості проїзду з інших обставин може здійснюватися за рішенням керівника підприємства. У цьому випадку така компенсація вважається додатковим благом найманого працівника відповідно до п.п. 14.1.47 п. 14.1         ст. 14 ПКУ.

До складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника ПДФО включається сума доходу у вигляді додаткового блага (п.п. 164.2.17           п. 164.2 ст. 164 ПКУ).

Згідно з п.п. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 ПКУ податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника ПДФО, зобов’язаний утримувати ПДФО із суми такого доходу за його рахунок за ставками, визначеними у ст. 167 ПКУ.

Отже, враховуючи те, що проїзд найманого працівника до місця роботи та/або з роботи до дому не пов’язано із виконанням ним трудових функцій та не підпадає під дію КЗпП, то у разі прийняття керівником підприємства рішення щодо виплати компенсації за проїзд працівнику, сума такої компенсації буде оподатковуватися ПДФО на підставі п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 ПКУ.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що програмне рішення – програмний реєстратор розрахункових операцій від ДПС буде абсолютно безкоштовним та орієнтованим на малий бізнес.

Більшість бізнесу в Україні повністю автоматизовані, а тому надалі у них з’являються у програмах, які вони використовують, додаткові функції тільки по фіскалізації операцій.

Забезпечення розробки БЕЗКОШТОВНОГО програмного рішення та можливості його тестування здійснюється податковою на виконання Указу Президента України від 08 листопада 2019 року № 837/2019 «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави» та Закону України від           20 вересня 2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг».

ДПС не тільки надаватиме свій програмний продукт безкоштовно, але й здійснюватиме його безкоштовне обслуговування, розробку нових релізів та підтримку.

 

 

Подробнее
Голосование
Поддерживаете ли Вы политику Президента Зеленского?
Да
Нет
Не знаю