Борис Філатов відкрив у Дніпрі унікальний Центр системи управління світлофорами

15.06.2017 12:49

Сьогодні, 15 червня, міський голова Дніпра Борис Філатов відкрив унікальний для країни Центр управління автоматизованою системою керування дорожнім рухом. Розробка, що стежить за справністю та регулює роботу світлофорів, дозволить реалізувати на одній із ключових магістралей міста – Набережній Перемоги – так звану динамічну «зелену хвилю». Це – перший такий досвід для України, хоча в багатьох європейських столицях подібні центри працюють не перший рік.

Про це повідомляє Інтернет-видання  «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ»  з посиланням на прес-службу міськради.

«Це система-трансформер. Фактично йдеться про перший модуль, що регулює питання дорожнього руху, насамперед, роботу світлофорних комплексів. Ми адаптуватимемо її до «Безпечного міста» – спільної програми з Нацполіцією щодо придбання відеокамер. Також один із модулів системи у майбутньому допоможе боротися з розкраданням ліфтового господарства. За наявності фінансування – а ми його матимемо – цей проект розвиватиметься й надалі. Адже оптимізація транспортних потоків має строгий економічний та екологічний ефекти», – зазначив Борис Філатов.

Головна перевага системи – її автоматичність. Управління в Центрі працює в онлайн-режимі. Систему також захищено від хакерських атак. Програма моніторить технічний стан світлофорів і, в разі поломки, перемикає пристрій в аварійний режим та сповіщає про це диспетчерів. У Центрі працюють п'ятеро операторів і один черговий – вночі. Всі вони – працівники КП «Дніпродорсервіс», які пройшли додаткове навчання. Оператори Центру розповідають: раніше діяли наче наосліп – через обладнання, придбане ще за радянських часів. Тепер завдяки технологіям бачать місто, немов на долоні.

Спеціально для Дніпра проект розробили в компанії СЕА. Ця українська фірма з 25-річним досвідом роботи на ринку займається виробництвом і впровадженням сучасного та енергоефективного обладнання. Понад півроку її фахівці вивчали урбаністичні потоки Дніпра.

Міська інфраструктура побудована на ще радянських розрахунках: 50 автівок на тисячу містян. У сучасному мегаполісі ці показники зросли в 5-7 разів. Вирішити транспортну проблему можна за допомогою розширення або створення нових доріг. Утім якісне світлофорне регулювання дорожнього руху – дешевший і не менш ефективний спосіб. Світова статистика свідчить, що так можна підвищити пропускну здатність шляхів до 25%. Наприклад, для магістралі з чотирма смугами це те саме, що й відкриття додаткової полоси. Проте грошей на це знадобиться в рази менше.

До автоматизованої системи управління дорожнім рухом увійдуть усі 180 світлофорних комплексів Дніпра. Наразі підключили вже більше половини пристроїв. Закінчити роботи планують найближчим часом.

Згодом електронних регулювальників оснастять камерами, що стежитимуть за ситуацією на найбільш пожвавлених ділянках автошляхів. Це дозволить оперативно перепрограмувати світлофори у разі ДТП або снігопаду, коли є загроза автомобільного колапсу. Система зможе керувати й освітленням на пішохідних переходах, а також електронними табло, що відображатимуть знаки та іншу інформацію для водіїв.

Водночас «зелена хвиля» на Набережній Перемоги діятиме при дотриманні певного швидкісного режиму. Залежно від інтенсивності трафіку, можна проїжджати світлофори на дозвільний зелений сигнал. Зараз цей режим тестують. У майбутньому динамічну «зелену хвилю» хочуть сформувати на основних магістралях міста.

У «Дніпродорсервісі» підрахували: це знизить кількість необґрунтованих гальмувань і прискорень. Відтак дорожнє покриття зношуватиметься менш інтенсивно, рівень загазованості спаде, а безпека дорожнього руху – підвищиться.

Как это повлияет на рейтинг:
Мэр Днепра
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

Асоціація міст України виступила категорично проти перекладання на місцеві бюджети фінансування витрат через знижнення граничних тарифів на тепло і водопостачання. Це призведе до додаткового навантаження на місцеві бюджети, яке вони просто не витримають.

Подробнее

За п’ять місяців поточного року ГУ ДФС у Дніпропетровській області видано 5796 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами. Загалом, станом на 1 червня в області діє 14432 ліцензії по 4816 суб’єктах господарювання.

Крім того, ведеться систематичний контроль за своєчасністю щоквартальної сплати суб’єктами господарювання за ліцензії на право роздрібної торгівлі. В результаті, з початку року призупинено дію 1136 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу.

«Слід зазначити, що з початку поточного року, за порушення законодавства в частині продажу алкогольних та тютюнових виробів було анульовано 969 ліцензій, у тому числі 39 ліцензій за порушення законодавства в частині продажу зазначених товарів особам, які не досягли 18 років», - повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.

 

Подробнее

Протягом січня – травня 2019 року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області надійшло 902,5 млн грн єдиного податку від суб’єктів господарювання - фізичних осіб, що на 196,2 млн грн, або на 27,2 % більше, ніж у відповідному періоді минулого року. Про це повідомив начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Владислав Воінов.

На початок червня поточного року спрощену систему оподаткування у своїй діяльності застосовують понад 96 тисяч підприємців.

Найбільш чисельною серед «спрощенців» є друга група, яка складає майже 43 тисячі підприємців. У третій групі перебуває більше 41 тисячі платників єдиного податку, у першій – понад 12 тисяч.

За І квартал 2019 року підприємцями - платниками єдиного податку третьої групи задекларовано валового доходу на загальну суму майже 7 млрд грн, що на 1,7 млрд грн більше, ніж за відповідний період  минулого року. Сума єдиного податку до сплати складає 337,3 млн грн, що на 79,7 млн грн більше, ніж за аналогічний період 2018 року.

Подробнее

Асоціація міст України категорично проти ініціативи щодо податкових пільг для земель залізниці. У зв’язку з цим надіслала до Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики свої зауваження до законопроєкту «Про внесення зміни до Податкового кодексу України щодо оподаткування земельних ділянок залізничного транспорту», яким пропонується встановлення податкових пільг для земель залізниці.

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет