Бизнес на дорогах Днепропетровска

09.01.2015 14:47

Общественная организация «ГРОМадський Контроль» проанализировала цены коммунального предприятия «Днепродорсервис» с ценами компании ООО «Дорсервис». Оказалось, что КП переплачивает значительные суммы из бюджета на дорожную разметку и установку светофоров. Возможно, расценки в КП завышены ещё больше, но у общественников, по их словам, не было цели - найти саму низкую стоимость подобных услуг на рынке. 

Об этом сообщает Интернет-издание «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

«Активисты ГРОМ.КОнтроля провели сравнительный анализ цен КП «Днепродорсервис» (отвечает за светофоры и разметку дорог в городе) в 2013 и заложенных в бюджет 2015 с ценами компании ООО «Дорсервис» http://g.ua/kuPN (на сайте указаны цены начала года):

● Светофор транспортный светодиодный Т.1.3: Днепродорсервис - 5640грн (2013г), 10000грн (2015г); Дорсервис - 2600 грн (начало 2014 года) Дорсервис - 6300 (на 2015 год). Учитывая, что в 2015 году планируется купить 78 светофоров могут переплатить 288600грн (листы 3,6,8);
● Знак 5.3.1: Днепродорсервис - 650 грн (2013г); Дорсервис - 330. Покупалось 150 шт переплата 48000грн (лист 9);
● Знак круглый: Днепродорсервис - 390 грн (2013г); Дорсервис - 250 переплата на 200 шт -28000грн (лист 9);
● Знак квадратный: Днепродорсервис - 390 грн (2013г); Дорсервис - 284 переплата на 200 шт - 21200грн (лист 9);

Возможно, разница была бы ещё больше, но не было цели найти саму низкую цену.
Деятельность Днепродорсервис 30.05.2014 года уже изучала комиссия депутатов http://g.ua/kuPX. Предлагали, в том числе:
● заменить руководящий состав предприятия;
● объединить КП Днепродорсервис с КП Управление по ремонту и эксплуатации автодорог;
● провести оптимизацию штата предприятия, после того оптимизировать расходы предприятия;
● сделать деятельность предприятия прозрачной и доступной для общественного контроля.
Ничего из этого сделано не было.

Читайте также: Общественники низко оценили работу Днепропетровского горсовета

Было бы логично задействовать часть работников КП «Днепродорсервис» для ликвидации ЧП - расчистить снег, после снегопадов. КП подчиняется не Департаменту транспорта, а Департаменту взаимодействия с правоохранительными органами мобилизационной и оборонной работы и по вопросам чрезвычайных ситуаций Днепропетровского городского совета. В КП 76 сотрудников. Сотрудники, бездействуют зимой, кто отвечает за поддержание разметки дорог (а в зимнюю непогоду разметку нельзя ни обновить, ни восстановить), но продолжают получать зарплаты. Или переподчинить «Днепродорсервис».

Депутатам при выделении денег на КП из бюджета в 2015 году стоит учитывать, что половина финансирования уходит на зарплату сотрдуников предприятия, часть которых в холодное время года маловостребованы. Также стоит рассмотреть вариант проведения конкурса на работы по разметке дорог, (и остальные рекомендации комиссии работавшей в мае). Финансирование «Днепродорсервис» в бюджете спрятано под строчкой, КФК 061002 “спеціальні монтажно-експлуатаційні підрозділи”.
Предложения по данному КП пишите на почту gromkontrol.ua@gmail.com», - говорится в сообщении общественников.

Как это повлияет на рейтинг:
Общественная организация "Громадський контроль Дніпра"
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

У Києві розпочалася дводенна франко-українсько-польська конференція з питань співробітництва між органами місцевого самоврядування на тему «Стратегія розвитку Східного партнерства 2020». Захід організовано Асоціацією міст України, Французькою асоціацією Ради європейських муніципалітетів, Міністерством закордонних справ Франції, Асоціацією польських міст та проектом PLATFORMA у співпраці з Посольством Франції в Україні. Конференція проходить в рамках реалізації Меморандуму про взаєморозуміння між АМУ, Французькою асоціацією Ради європейських муніципалітетів та регіонів і Асоціацією польських міст.

Подробнее

Станом на перше квітня 2019 року на території області діє 13531 ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, з яких: 7273 ліцензії на алкоголь та 6258 - на тютюн, отриманих 5819 суб’єктами господарювання. Про це повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.

У першому кварталі поточного року місцева казна Дніпропетровської області поповнилася на 21 млн. 178,7 тис. грн.. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, з яких 15 млн. 128,7 тис. грн. - від ліцензування роздрібної торгівлі.

В той же час, впродовж січня – березня 2019 року призупинено дію  657 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу, анульовано 593 ліцензії, з яких 18 - за порушення законодавства у частині продажу неповнолітнім особам алкогольних напоїв (7 ліцензій) та тютюнових виробів (11 ліцензій).

 

Подробнее

«Сьогодні головним принципом контрольно - перевірочної роботи фіскальних органів є вибірковість контролю на основі оцінки та опрацювання ризиків в діяльності платника, що цілком відповідає міжнародній практиці та дає змогу значно зменшити тиск на сумлінних платників, а також зосередити увагу фіскальних органів на ризикових платниках», - зазначив заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Дмитро Мельник.

Так, протягом І кварталу 2019 року підрозділами аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено 444 документальні перевірки юридичних осіб, за результатами яких до бюджету надійшло 97,2 млн грн грошових зобов’язань, Це на 88 млн грн більше ніж у січні - березні минулого року.

Також, при зниженні у І кварталі поточного року кількості проведених фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які використовують РРО, у порівнянні з відповідним періодом минулого року (101 проти 112), до бюджету надійшло фінансових санкцій в 1,8 разів більше (236 тис.грн проти 128 тис.грн).

 

Подробнее

За оперативними даними у поточному році фізичним особам – власникам об'єктів нерухомості сформовано близько 377 тис. податкових повідомлень-рішень з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що на 23 тис. більше аналогічного періоду минулого року.

До сплати визначено податку на загальну суму понад 397 млн грн, що більше аналогічного періоду минулого року на 134 млн грн.

Про це повідомив начальник відділу адміністрування податку на нерухоме майно фізичних осіб, відмінне від земельної ділянки, Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Володимир Гуцуляк.

За його словами, найбільші суми нарахувань податку обліковуються по ГУ ДФС у Дніпропетровській – 56 млн грн, Київській – 52 млн грн, Львівській – 28 млн грн, Донецькій – 25 млн грн областях та м. Києві – 32 млн гривень.

Станом на 10 квітня  поточного року громадянами вже сплачено до місцевих бюджетів 107 млн грн. податку на нерухомість, що більше аналогічного періоду минулого року на 45 млн гривень.

«Нагадаю, що фізичними особами податок сплачується протягом 60 днів з моменту вручення податкового повідомлення-рішення», – зазначив Володимир Гуцуляк.

Посадовець також нагадав, що цього року податок на нерухомість платники сплачують за 2018 рік за ставками, які були законодавчо визначені у цей період.

Так, податок нараховується на загальну площу об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток. Ставки податку встановлювалися рішеннями місцевих рад.

При цьому пільгові розміри майна, на які не застосовується ставка податку, складають:

для квартири/квартир незалежно від їх кількості - 60 кв. метрів;

для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - 120 кв. метрів;

для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - 180 кв. метрів.

 

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет