Аналіз агітаційних білбордів

23.09.2014 17:14

Десь далеко на Донбасі триває війна, в Кремлі розглядаються військові плани інтервенції в Україну, російські бомбардувальники регулярно вторгаються в повітряні простори країн учасниць НАТО, а у нас триває виборча кампанія до Верховної Ради, пише «Вголос».

Особливістю передвиборчої кампанії 2014 року є акцентування не стільки на прямій рекламі, як на благодійній допомозі партій і кандидатів учасникам АТО, купівлі бронежилетів, демонстративним поїздкам на Донбас і фотографуванню з українськими військовими. Фішкою виборчої кампанії стало також залучення командирів розкручених в мас-медіа добровольчих батальйонів, сотників Майдану й представників громадянського суспільства – демократичних журналістів та відомих громадських активістів, які асоціюються з боротьбою з корупцією. Однак не втратила актуальності і звична політична реклама розміщена на білбордах, чи то пак «білмордах», як їх влучно називають  в народі.

Реклама на цих величезних рекламних щитах є досить дорогою, залежить від місця розташування і становить в середньому по Україні 4 - 5 тисяч гривень за місяць, і значно дорожча в Києві. Кожен кандидат в кожному великому місті має таких «рекламок» десятки і сотні, а дехто - і по півтисячі в столиці. На рекламу на білбордах, лише протягом одного міського маршруту трамвая чи тролейбуса, кожен серйозний кандидат витрачає приблизно від 50 тисяч гривень, що легко може підрахувати кожен українець, їдучи, наприклад, до центру чи вокзалу.

Не переходячи на особистісні аспекти аналізу українських політиків, спробуємо коротко охарактеризувати  агітаційні меседжі кандидатів у народні обранці на сумнозвісних білбордах, акцентувавши увагу не на їх програмах чи ідеологічних орієнтаціях, а лише на рівні електорального ефекту, який «випромінюють» ці самі дорогі білборди.

Так, на білбордах новоствореної партії «Народний фронт», яку очолюють Арсеній Яценюк та Олександр Турчинов на фоні жовто-синього полотнища та хреста, подібного на символіку СБУ, фігурує промовистий напис: «Сильна команда для складних часів». Очевидно, ці два політики цим меседжем, прагнуть презентувати себе українцям як «сильних лідерів», що неабияк дивує громадян. Адже це пишуть політики, які без жодного пострілу здали Крим, з мільйоном симпатиків України та 250 тисячами кримських татар на півострові.

У 2010 році Арсеній Яценюк завішав всю країну білбордами з камуфляжним фоном, назвавши свою партію «Фронтом змін». І цей бюрократичний япі немовби наврочив – він отримав історичний шанс побачити справжній фронт в часи кардинальних змін. То ж, очевидно, що гасло партії «Народний Фронт» не відповідає рисам характеру її лідерів, а для багатьох українців, які живуть в Криму, Донбасі чи постраждали внаслідок відсутності захисту з боку держави, це гасло взагалі звучить як знущання.

Більш позитивною для українського виборця є політична реклама на білбордах Радикальної партії Олега Ляшка, на якій зображено Путіна з накладеними на його обличчя червоними вилами з написом «Путін – ху#ло – переможе добро!». Ляшко використав найпримітивніші технології впливу на масову свідомість, спекулюючи на популістичних лозунгах, близьких, зрозумілих і симпатичних рядовому виборцю, якому цим меседжем дають зрозуміти: Ляшко мислить так само, як і більшість простого народу. Це гасло, окрім констатації всім відомого факту, не дає відповіді на запитання – яку програму реформ проводитиме Радикальна партія Ляшка в парламенті і яку політику проводитиме перебуваючи при владі, окрім епатажних скандалів та образ опонентів. Проте, задум криється в тому, щоб продемонструвати виборцеві, що Ляшко мислить правильно і не боїться прямо та чесно казати правду, на відміну від політкоректних дипломатів.

Така народна прямота Ляшка на сотнях білбордів розміщених по всіх великих містах може наштовхнути деяких виборців на запитання: звідки у Ляшка стільки грошей на такі дорогі білборди, яких Радикальна партія вивісила досить багато (на фоні інших політичних сил) і почала розвішувати свою політичну рекламу значно раніше. А мислячих виборців, ціна та кількість рекламних щитів Ляшка, які йдуть в розріз з його іміджем «простого», «народного Робін Гуда»,  може навести на запитання: і хто ж тут насправді «ху#ло»? Відповідь на яке може бути не на користь Ляшка.

Білборди «Батьківщини», лідером якої є Юлія Тимошенко, на традиційному біло-червоному фоні оптимістично стверджують: Україна переможе! Такий інформаційний меседж налаштовує виборця на позитив й у складні, кризові і тривожні часи, вселяє надію на краще. Ніхто не посперечається з цими словами, і це підтверджує, що Тимошенко все говорить правильно.

Очевидно, Юлія Володимирівна, зазнавши нищівної поразки на президентських виборах в травні 2014 року, не втратила лідерських амбіцій і вирішила почекати свого часу. Поки її конкуренти (Порошенко, Яценюк та Турчинов) втрачатимуть рейтинг через невдачі в економічній, соціальній оборонній та дипломатичній сфері, вона буде критикувати політику уряду, відновлюючи втрачену популярність, адже українські виборці, як свідчать політична історія, мають коротку пам'ять і голосують серцем, а не розумом.

Партія Анатолія Гриценка «Громадянська позиція» декларує, що збирається «Захищати країну й допомагати армії», а також хоче«Усунути олігархів від влади», що загалом знаходить відгук серед електорату. Непричетність Гриценка до управління обороною та економікою і відповідно, відсутність провалів у роботі створюють йому ореол борця з олігархами та такого собі «народного міністра оборони». Гриценко у чомусь намагається наслідувати популізм Ляшка, висловлюючи те, що давно хочуть чути від політиків українські патріоти, однак статус військового дозволяє йому лише дипломатичну, вербальну рішучість з претензією на резонанс та радикальність.

Всеукраїнське об’єднання «Свобода» в рамках виборчої кампанії використовує ті самі білборди, що були вивішені перед 24 серпня:  «Україна – це твоя Свобода. З Днем Незалежності!». Ймовірно, націоналісти вирішили зробити ставку своєї медійної кампанії не стільки на білборди, які мають устійливо негативний імідж в свідомості українського виборця, скільки на акцентуванні участі свободівців в АТО та збору пожертв для українських військових на Донбасі. Зрештою, слушність гасла «Україна – це твоя Свобода», може сьогодні підтвердити кожен українець чи кримський татарин, які проживають на окупованих територіях і вже відчувають на собі тиск російської диктатури. Україна дійсно була територією свободи для багатьох її мешканців, однак усвідомили вони це, вже лише в «русском мире».

То ж, попри кризовий стан економіки, війну на Сході, загрозу російського вторгнення, політики змагаються між собою за довіру та голоси виборців, які за парламентсько-демократичною моделлю, конвертуються у мільйоні грошові доходи. Українців у цій ситуації повинно тішити те, що оскільки політики витрачають десятки і сотні мільйонів доларів на здобуття їхньої електоральної прихильності, значить народ у цій країні все таки щось вирішує. Наприклад, в  Росії політики не тратяться на дорогу передвиборчу рекламу, адже результати виборів та їх проходження в парламент вирішують не виборці. Тому численні та дорогі політичні білборди, які закликають народ вибрати того чи іншого кандидата, можна вважати свідченням української демократії. Проте, якщо переможуть партії, які зараз лідирують у виборчій гонці, ці білборди можуть стати її останніми пам’ятниками.

Как это повлияет на рейтинг:
Комментарии
Последние записи в блогах

У зв’язку з оголошенням в Україні карантину Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області рекомендує використовувати електронні сервіси:

спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення "Єдине вікно подання електронної звітності" (далі – Єдине вікно);

інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет).

Єдине вікно.

Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Головна/ Електронна звітність/ Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»/».

Електронний кабінет.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http:// cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У приватній частині Електронного кабінету платнику надано можливість:

відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);

доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);

переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);

отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;

отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;

створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість:

доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

подання декларації про майновий стан і доходи;

отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Заздалегідь просимо з розумінням поставитись до ситуації, що склалася, і просимо вибачення за можливі незручності!

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої – третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 – 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Норми визначені п. 298.1 ст. 298 ПКУ.

Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – заява) (п.п. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 ПКУ).

Заява подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один з таких способів:

1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

3) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації кваліфікованого електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;

4) державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію, що подається для проведення державної реєстрації, зокрема, фізичної особи – підприємця з урахуванням вимог п. 291.5 ст. 291 ПКУ. Електронна копія заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючого органу одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації, зокрема, фізичної особи – підприємця згідно із Законом України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» із змінами та доповненнями.

Форма заяви затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308 (далі – Наказ № 308).

Згідно з п.п. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ до поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування за формою, затвердженою Наказом № 308.

Відповідно до п. 42¹.2 ст. 42¹ ПКУ Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету фізична особа – підприємець має можливість направити до органу ДПС разом із супровідним листом заяву та розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Датою подання заяви із супровідним листом є дата реєстрації супровідного листа в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Подробнее

Державна податкова служба виконала індикатив Міністерства фінансів України на І квартал з податку на додану вартість на 101,7%,  до бюджету додатково надійшло 400 млн гривень.

Сальдо ПДВ у січні-березні 2020 року становило 25,9  млрд грн, що на 10,1 млрд грн, або на 63,8 % більше за відповідний період 2019 року. Загалом з початку року до бюджету надійшло 65,3 млрд грн, відшкодовано 39,4 млрд грн податку на додану вартість.

При зменшенні бази оподаткування (обсягу оподаткованих операцій) у І кварталі 2020 року до відповідного періоду 2019 року на 0,14 %, задекларовані до сплати суми ПДВ зросли на 6,5 %, що у грошовому еквіваленті становить +4 млрд гривень. Цих результатів вдалося досягти завдяки підвищенню якості аналізу надходжень податку, ефективності адміністрування та впровадження нової системи моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків.

 «Ми дякуємо усім сумлінним платникам, які у цих складних для функціонування бізнесу умовах продовжують робити свій внесок у наповнення бюджету. При цьому податкова гарантує продовження поступу у боротьбі з мінімізаційними схемами з ПДВ. Це запорука повного та вчасного відшкодування для підприємств, які зараз особливо гостро потребують цих коштів», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.

 

Подробнее

За перший квартал 2020 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) 11 млрд 374,9 млн грн, що на 418,1 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року.

Так, до державного бюджету впродовж січня – березня 2020 року надійшло 5 млрд 505,8 млн грн, що на 91,7 млн грн більше надходжень аналогічного періоду минулого року.

До місцевих бюджетів за відповідний період забезпечено 5 млрд 869,1 млн гривень. Це на 326,5 млн грн більше фактичних надходжень січня – березня 2019 року.

За підсумками перших трьох місяців поточного року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зібрано  3 млрд 994,2 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 350,8 млн гривень.

 

 

Подробнее