Аналіз агітаційних білбордів

23.09.2014 17:14

Десь далеко на Донбасі триває війна, в Кремлі розглядаються військові плани інтервенції в Україну, російські бомбардувальники регулярно вторгаються в повітряні простори країн учасниць НАТО, а у нас триває виборча кампанія до Верховної Ради, пише «Вголос».

Особливістю передвиборчої кампанії 2014 року є акцентування не стільки на прямій рекламі, як на благодійній допомозі партій і кандидатів учасникам АТО, купівлі бронежилетів, демонстративним поїздкам на Донбас і фотографуванню з українськими військовими. Фішкою виборчої кампанії стало також залучення командирів розкручених в мас-медіа добровольчих батальйонів, сотників Майдану й представників громадянського суспільства – демократичних журналістів та відомих громадських активістів, які асоціюються з боротьбою з корупцією. Однак не втратила актуальності і звична політична реклама розміщена на білбордах, чи то пак «білмордах», як їх влучно називають  в народі.

Реклама на цих величезних рекламних щитах є досить дорогою, залежить від місця розташування і становить в середньому по Україні 4 - 5 тисяч гривень за місяць, і значно дорожча в Києві. Кожен кандидат в кожному великому місті має таких «рекламок» десятки і сотні, а дехто - і по півтисячі в столиці. На рекламу на білбордах, лише протягом одного міського маршруту трамвая чи тролейбуса, кожен серйозний кандидат витрачає приблизно від 50 тисяч гривень, що легко може підрахувати кожен українець, їдучи, наприклад, до центру чи вокзалу.

Не переходячи на особистісні аспекти аналізу українських політиків, спробуємо коротко охарактеризувати  агітаційні меседжі кандидатів у народні обранці на сумнозвісних білбордах, акцентувавши увагу не на їх програмах чи ідеологічних орієнтаціях, а лише на рівні електорального ефекту, який «випромінюють» ці самі дорогі білборди.

Так, на білбордах новоствореної партії «Народний фронт», яку очолюють Арсеній Яценюк та Олександр Турчинов на фоні жовто-синього полотнища та хреста, подібного на символіку СБУ, фігурує промовистий напис: «Сильна команда для складних часів». Очевидно, ці два політики цим меседжем, прагнуть презентувати себе українцям як «сильних лідерів», що неабияк дивує громадян. Адже це пишуть політики, які без жодного пострілу здали Крим, з мільйоном симпатиків України та 250 тисячами кримських татар на півострові.

У 2010 році Арсеній Яценюк завішав всю країну білбордами з камуфляжним фоном, назвавши свою партію «Фронтом змін». І цей бюрократичний япі немовби наврочив – він отримав історичний шанс побачити справжній фронт в часи кардинальних змін. То ж, очевидно, що гасло партії «Народний Фронт» не відповідає рисам характеру її лідерів, а для багатьох українців, які живуть в Криму, Донбасі чи постраждали внаслідок відсутності захисту з боку держави, це гасло взагалі звучить як знущання.

Більш позитивною для українського виборця є політична реклама на білбордах Радикальної партії Олега Ляшка, на якій зображено Путіна з накладеними на його обличчя червоними вилами з написом «Путін – ху#ло – переможе добро!». Ляшко використав найпримітивніші технології впливу на масову свідомість, спекулюючи на популістичних лозунгах, близьких, зрозумілих і симпатичних рядовому виборцю, якому цим меседжем дають зрозуміти: Ляшко мислить так само, як і більшість простого народу. Це гасло, окрім констатації всім відомого факту, не дає відповіді на запитання – яку програму реформ проводитиме Радикальна партія Ляшка в парламенті і яку політику проводитиме перебуваючи при владі, окрім епатажних скандалів та образ опонентів. Проте, задум криється в тому, щоб продемонструвати виборцеві, що Ляшко мислить правильно і не боїться прямо та чесно казати правду, на відміну від політкоректних дипломатів.

Така народна прямота Ляшка на сотнях білбордів розміщених по всіх великих містах може наштовхнути деяких виборців на запитання: звідки у Ляшка стільки грошей на такі дорогі білборди, яких Радикальна партія вивісила досить багато (на фоні інших політичних сил) і почала розвішувати свою політичну рекламу значно раніше. А мислячих виборців, ціна та кількість рекламних щитів Ляшка, які йдуть в розріз з його іміджем «простого», «народного Робін Гуда»,  може навести на запитання: і хто ж тут насправді «ху#ло»? Відповідь на яке може бути не на користь Ляшка.

Білборди «Батьківщини», лідером якої є Юлія Тимошенко, на традиційному біло-червоному фоні оптимістично стверджують: Україна переможе! Такий інформаційний меседж налаштовує виборця на позитив й у складні, кризові і тривожні часи, вселяє надію на краще. Ніхто не посперечається з цими словами, і це підтверджує, що Тимошенко все говорить правильно.

Очевидно, Юлія Володимирівна, зазнавши нищівної поразки на президентських виборах в травні 2014 року, не втратила лідерських амбіцій і вирішила почекати свого часу. Поки її конкуренти (Порошенко, Яценюк та Турчинов) втрачатимуть рейтинг через невдачі в економічній, соціальній оборонній та дипломатичній сфері, вона буде критикувати політику уряду, відновлюючи втрачену популярність, адже українські виборці, як свідчать політична історія, мають коротку пам'ять і голосують серцем, а не розумом.

Партія Анатолія Гриценка «Громадянська позиція» декларує, що збирається «Захищати країну й допомагати армії», а також хоче«Усунути олігархів від влади», що загалом знаходить відгук серед електорату. Непричетність Гриценка до управління обороною та економікою і відповідно, відсутність провалів у роботі створюють йому ореол борця з олігархами та такого собі «народного міністра оборони». Гриценко у чомусь намагається наслідувати популізм Ляшка, висловлюючи те, що давно хочуть чути від політиків українські патріоти, однак статус військового дозволяє йому лише дипломатичну, вербальну рішучість з претензією на резонанс та радикальність.

Всеукраїнське об’єднання «Свобода» в рамках виборчої кампанії використовує ті самі білборди, що були вивішені перед 24 серпня:  «Україна – це твоя Свобода. З Днем Незалежності!». Ймовірно, націоналісти вирішили зробити ставку своєї медійної кампанії не стільки на білборди, які мають устійливо негативний імідж в свідомості українського виборця, скільки на акцентуванні участі свободівців в АТО та збору пожертв для українських військових на Донбасі. Зрештою, слушність гасла «Україна – це твоя Свобода», може сьогодні підтвердити кожен українець чи кримський татарин, які проживають на окупованих територіях і вже відчувають на собі тиск російської диктатури. Україна дійсно була територією свободи для багатьох її мешканців, однак усвідомили вони це, вже лише в «русском мире».

То ж, попри кризовий стан економіки, війну на Сході, загрозу російського вторгнення, політики змагаються між собою за довіру та голоси виборців, які за парламентсько-демократичною моделлю, конвертуються у мільйоні грошові доходи. Українців у цій ситуації повинно тішити те, що оскільки політики витрачають десятки і сотні мільйонів доларів на здобуття їхньої електоральної прихильності, значить народ у цій країні все таки щось вирішує. Наприклад, в  Росії політики не тратяться на дорогу передвиборчу рекламу, адже результати виборів та їх проходження в парламент вирішують не виборці. Тому численні та дорогі політичні білборди, які закликають народ вибрати того чи іншого кандидата, можна вважати свідченням української демократії. Проте, якщо переможуть партії, які зараз лідирують у виборчій гонці, ці білборди можуть стати її останніми пам’ятниками.

Как это повлияет на рейтинг:
Комментарии
Последние записи в блогах

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що з         19.04.2020 набирають чинності норми Закону України від 20 вересня 2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» (далі – Закон № 128), відповідно до яких у платників податків виникає право на використання програмних реєстраторів розрахункових операцій   (далі – РРО) – альтернативи традиційним РРО.

Для застосування програмних РРО ДПС надасть безкоштовне рішення, яким можна буде користуватися в частині фіскалізації торговельних операцій, поряд з цим, платники зможуть використовувати програмні РРО, доступні на ринку.

Запис на тестування відбувається на сайті Кабінету Міністрів України за посиланням https://prrosto.kmu.gov.ua/.

Слід зазначити, що дія Закону № 128 не поширюється на:

► «спрощенців» першої групи;

► фізичних осіб, які продають на ринку вживані речі, продукти власного підсобного господарства.

Самозайняті особи – «айтішники», юристи, консультанти, інші самозайнятих осіб, у тому числі і ті, хто працює на третій групі спрощеної системи оподаткування, можуть не використовувати РРО у разі:

● якщо їх клієнти розраховуються з ними виключно у безготівковій формі без застосування платіжних карток і перераховують їм кошти на поточний рахунок банківським переказом;

● якщо клієнт у касі банку вносить готівку для подальшого її зарахування на поточний рахунок продавця.

 

 

 

 

Подробнее

     Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що з початку року стартувала кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами – платниками податків протягом 2019 року, яка триватиме до 1 травня 2020 року.

     За місяць деклараційної кампанії громадянами Дніпропетровської області та особами, які провадять незалежну професійну діяльність, подано 1 344 декларації про майновий стан і доходи за 2019 рік. Про це повідомила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська.

     Загальна сума задекларованого у деклараціях оподатковуваного доходу за 2019 рік – 176,9 млн грн, до сплати в бюджет нараховано 5,6 млн грн податку на доходи фізичних осіб, що на 2,6 млн грн більше, ніж у 2019 році, та 1,0 млн грн військового збору, що на 0,5 млн грн більше минулого року.

     Доходи у сумі понад 1 мільйон гривень задекларували 13 мешканців Дніпропетровщини. Сума задекларованого ними доходу склала 72,9 млн гривень. Сума податку на доходи фізичних осіб до сплати складає 1,2 млн грн, сума військового збору до сплати складає 0,13 млн гривень.

Разом з тим, 177 мешканців Дніпропетровщини надали декларацію з метою скористатися правом на податкову знижку, сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету, складає 0,5 млн гривень. Реалізувати своє право на отримання податкової знижки громадяни можуть впродовж всього поточного року.

     Закликаємо громадян не зволікати та вчасно задекларувати свої доходи.

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що суб’єкти господарювання, які провадять посередницьку діяльність, пов’язану з наданням послуг з оренди нерухомості (рієлтери), зобов’язані надіслати інформацію про укладені за їх посередництвом цивільно-правові договори (угоди) про оренду нерухомості до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації в строки, передбачені для подання податкового розрахунку, за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 13.05.2017 № 497, який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 08.06.2017 за № 700/30568.

Норми встановлені п.п. 170.1.6 п. 170.1 ст. 170 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Податковий розрахунок за базовий звітний (податковий) період подається протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 ПКУ).

Крім того, звертаємо увагу, що фізичним особам, які надали у 2019 році посередницькі послуги, пов’язані з наданням послуг з оренди нерухомості і не є суб’єктами підприємницької діяльності, необхідно подати декларацію про майновий стан і доходи (далі – декларація) у разі отримання доходів, з яких під час їх нарахування або виплати не сплачувався податок на доходи фізичних осіб та військовий збір, і при цьому такі доходи не звільнені від оподаткування.

Задекларувати отриманий у минулому році дохід та надати декларацію до податкового органу за місцем своєї реєстрації необхідно не пізніше 30 квітня 2020 року.

У такій декларації необхідно самостійно нарахувати податок на доходи фізичних осіб і військовий збір та у термін не пізніше 31 липня поточного року сплатити їх на відповідні рахунки.

Інформація про реквізити банківських рахунків для сплати нарахованих платежів розміщена на головній сторінці субсайту «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у рубриці «Бюджетні рахунки».

 

Подробнее

     Питання організації роз'яснювальної роботи під час кампанії декларування доходів громадян стали провідними під час проведення зустрічі, що відбулася в приміщенні Павлоградської ДПІ Західно-Донбаського управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.

     Учасники зустрічі – начальник Павлоградської ДПІ Ольга Радіонова та волонтери – ветерани-пенсіонери податкової служби Західно-Донбаського управління обговорили особливості проведення цьогорічної кампанії декларування, обмінялись думками з приводу нюансів цієї кампанії та визначили шляхи співпраці у доведенні необхідної інформації до громадян.

     Вже стало традицією, що на початку року волонтери добровільно допомагають у пропаганді податкового законодавства та інформують пересічних громадян міста про діяльність податкової служби. Розповсюджуючи тематичну друковану продукцію з питань декларування доходів громадян, волонтери допомагають донести необхідну інформацію до широких верств суспільства.

     “Ми, як ніхто, розуміємо важливість своєчасності сплати податків. Із власного досвіду ми знаємо, що більшість громадян – сумлінні платники. Їм необхідно лише своєчасно нагадати про необхідність декларування доходів та сплати податків, допомогти розібратися у законодавчих нормах. Саме тому ми завжди з готовністю допомагаємо своїм колегам”, - зазначають ветерани.

     Нагадаємо, що з 1 січня 2020 року в Україні стартувала кампанія декларування, котра триватиме до 1 травня 2020 року. Отож, закликаємо виконати громадянський обов'язок – задекларувати свої доходи.

Подробнее
Голосование
Поддерживаете ли Вы политику Президента Зеленского?
Да
Нет
Не знаю