Активисты пытаются через суд отменить подорожание проезда в Днепре

03.07.2017 12:52

Общественный активист Иван Васючков заявил, что от имени активистов был подан иск в суд об отмене решения исполкома горсовета о подорожание проезда в маршрутках, которые ездят в пос. Таромское.

Этой новостью он поделился на своей странице в Фейсбук, сообщает Интернет-издание «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

«В пятницу спрашивал на своей страничке, изменилось ли что-то после поднятия цены на проезд в Таромское до 7грн. Вполне ожидаемо об улучшении ситуации не написал никто. Ожидаемо, потому что банальным поднятием тарифов проблема городского транспорта не решается. Она требует систематического и комплексного подхода.  Сегодня мы подали в суд об отмене данного повышения. Основной базис - подобные решения в обязательном порядке должны проходить процедуру регуляторного акта, с анализом регуляторного влияния и общественным обсуждением.  О проведении регуляторной процедуры мы говорили, начиная с 2015 года, когда попередники впервые решили использовать акты индивидуального действия для повышения тарифов. В 2016 году этот вопрос был внесен в план регуляторных актов, но так и не был проведен.  Так же как и с начала 2016 года городские власти игнорируют законодательство в части проведения регулярных конкурсов на маршруты, используя опыт регионалов по обилечиванию перевозчиков при помощи временных(3х месячных) договоров.  Чем важны конкурсы? По итогу конкурса с предприятием-победителем заключается долгосрочный договор с возможностью инвестиционного договора о полной замене подвижного состава на маршруте согласно плановому заданию. В транспортной сфере еще не было ни единого случая, когда автопредприятия покупали новый транспорт при временных договорах, в то время как перед или по итогам конкурса только в 2015 году в Днепр зашло 92 автобуса, половина из которых средней и большой вместимости. С тех пор обновление автопарка в городе практически остановилось», - написал он.

Читайте также: Днепр занял 65 место в рейтинге прозрачности городов Украины

Комментарии
Последние записи в блогах

У січні-лютому 2019 року підрозділами аудиту ДФС було проведено 0,8 тис. планових перевірок платників податків, 1,8 тис. позапланових перевірок та 0,4 тис. зустрічних звірок. Зокрема, проведено 26 перевірок фінансових установ з відокремленими підрозділами, за результатами яких донараховано 165,2 млн гривень. За результатами контролю за дотриманням вимог валютного законодавства донараховано пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД на загальну суму 75,3 млн грн. , а також податку на прибуток з іноземних юридичних осіб на загальну суму 172,2 млн гривень. На виконання ухвал суду (у т.ч. отриманих в минулому році) проведено 16 документальних перевірок, донараховано грошових зобов’язань на суму 14,8 млн грн. Крім того, на виконання інших доручень правоохоронних органів, які надаються під час розслідування кримінальних проваджень, проведено 104 документальні перевірки та донараховано 59,9 млн гривень. Проведено 135 документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, донараховано 227,7 млн грн грошових зобов’язань. У цілому за результатами контрольно-перевірочної роботи донараховано до бюджету 6,9 млрд грн, з яких узгоджено 1,8 млрд грн (у т.ч. основного платежу з податку на прибуток – 493 млн грн, ПДВ – 623 млн гривень). Реальний вклад підрозділів аудиту по забезпеченню надходжень до бюджету склав 1 549 млн грн: забезпечено надходжень грошовими коштами на 676 млн грн, зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на 4 113 млн грн, що упередило несплату податку у майбутньому на 740 млн грн, зменшено залишки від’ємного значення ПДВ, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного періоду, на 133 млн гривень.

 

Подробнее

За результатами 2018 року платники подали майже 304 тис. декларацій з податку на прибуток. До сплати задекларовано 97,55 млрд грн. Це на 17%, або на 14,2 млрд грн більше, ніж у 2017 році. Тоді цей показник складав 83,3 млрд гривень.

Зокрема, за IV квартал минулого року було нараховано 30,0 млрд грн податку на прибуток (без НАК «Нафтогаз України»). Це на 18%, або на 4,6 млрд грн. перевищило суму нарахувань IV кварталу 2017 року.

Найбільші суми нарахувань за останній квартал 2018 року задекларовано платниками Офісу великих платників та м. Києва. Так, платниками, які обслуговуються в Офісі великих платників, задекларовано до сплати 63,7% від загальної суми податку на прибуток, що складає майже 20,8 млрд грн, у ГУ у м.Києві – 15,2%, або майже 5 млрд грн.

Загальна сума отриманих суб’єктами господарювання доходів за 2018 рік склала майже 9,5 трлн грн. Це на 1,3 трлн грн більше, ніж в 2017 році. При цьому по Україні спостерігається адекватний темп росту податку при рості доходів. Так, при темпі росту доходів 116,2% темпи росту податку складають 117%.

 

Подробнее

«З січня по лютий 2019 року органами ДФС на Дніпропетровщині забезпечено збір платежів до бюджетів усіх рівнів (із врахуванням Дніпропетровського управління офісу ВПП ДФС та Дніпропетровської митниці ДФС) у сумі 17 млрд 237,2 млн грн, що перевищує надходження аналогічного періоду минулого року на 3 млрд 250,6 млн грн, або на 23,2%», - повідомила очільник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Так, до державного бюджету протягом двох місяців поточного року спрямовано 12 млрд 565 млн грн (в тому числі по Дніпропетровській митниці ДФС – 3 млрд 666,7 млн грн), що на 2 млрд 262 млн грн (або на 22%) більше надходжень січня - лютого 2018 року.

До місцевих бюджетів області за відповідний період платниками регіону сплачено 4 млрд 672,2 млн гривень. Це на 988,6 млн грн (або на 26,8%) більше фактичних надходжень двох місяців 2018 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у січні - лютому 2019 року в області зібрано 2 млрд 395 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 460 млн грн (або на 23,8%).

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що за наявності у власності платника податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок), об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, в тому числі його частки, що перебуває, зокрема у власності фізичної особи – платника податку, загальна площа якого перевищує 300 кв. м (для квартири) та/або 500 кв. м (для будинку), сума податку, розрахована відповідно до підпунктів «а» – «г» п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ, збільшується на 25 000 грн на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку)  (п.п. «ґ» п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника – починаючи з місяця, в якому він набув право власності (п.п. 266.8.1 п. 266.8 ст. 266 ПКУ).

Отже, у разі переходу права власності на об’єкт житлової нерухомості, в тому числі його частку, від одного власника – фізичної особи до іншого протягом календарного року сума податку, збільшена на 25 000 грн на рік за загальну площу такого об’єкту (його частки), що перевищує 300 кв. м (для квартири) та/або 500 кв. м (для будинку), обчислюється контролюючими органами для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначений будинок, а для нового власника – починаючи з місяця, в якому він набув право власності за формулою:

(Сума податку, розрахована відповідно до підпунктів «а» «г» п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ) + (25 000 грн / 12 х К міс.), де:

К міс. – кількість місяців володіння об’єктом житлової нерухомості.

 

 

Подробнее
Голосование
Кто победит на выборах президента Украины?
Юлия Тимошенко
Петр Порошенко
Анатолий Гриценко
Владимир Зеленский
Юрий Бойко
Олег Ляшко
Александр Вилкул
Другой кандидат