Понад 200 сіті-лайтів Дніпропетровська прикрасили соціальною рекламою

03.11.2014 11:51   -
Автор:

За результатами першої частини фестивалю «Ananas» були визначені 24 кращі фотороботи соціальної тематики. Мотиваційні плакати вже розміщені на понад 200 біг-бордах і сіті-лайтах Дніпропетровська.
Про це повідомляє видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».
Загалом у конкурсі взяли участь близько півсотні учасників. Наразі стартував уже ІІ етап першості. У фінальній частині змагання визначатимуть кращі відеороботи.
Як подати заявку на участь у відборі відеороликів незабаром можна буде дізнатися на офіційній сторінці фестивалю у соцмережі.
У ході другого етапу фестивалю будуть визначені кращі соціальні відеоролики. Їх обиратиме експертна група. Очікується, що до її складу увійдуть відомі кліпмейкери та журналісти Дніпропетровщини. Прем’єрний показ робіт-переможців відбудеться у січні 2015 року в одному з кінотеатрів міста.
Нагадаємо, що фестиваль соціальної реклами «Ananas» має дев’ять тематичних напрямків. У форматі фото- та відеоробіт конкурсантам необхідно привернути увагу суспільства до питань збереження культурної спадщини, погіршення екології, шкідливих звичок, людської байдужості, непорозуміння у родині, толерантності, здорового способу життя; комп’ютерної ігроманії та негативного впливу соціальних мереж.